Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
[rml][ PC] Perimeter[/rml]
Medieval Lords, komt uit in oktober 2004, in dit spel moet je steden opbouwen, verdedigen en uitbreiden.
http://www.medievallords....tShow=scrindex&intGal=29#
D'r is ook een E3 trailer van uit, geeft wel goed weer wat het spel inhoud:
http://www.gamershell.com...rror=0&a=10704333835709.5
Alleen echt diepgang heeft het niet zo op het eerste gezicht, dan zou je meer aan Anno 1503 kunnen denken: http://www.anno1503.com/dutch/index.html
bij dit spel praat je niet over legers van 100 of 200 poppetjes eerder over 2000a3000 tegen 2000a3000 van de tegenstander (draait nog steeds soepel)
is vooral op LANpartys geweldig
Cossacks The art of war
Cossacks European wars
Cossacks Back to war
www.cossacks.com
bij bol.bom heb je alle 3 delen voor €36 (heb hem net binnen
wat vroeger ook een super stragety was Ceaser III.
over perimeter in het begin vond ik het super, maaar eigenlijk is het heel erg saai, telkens maar weer hetzelfde, vooral de unitcap is heel saai.
en ook is de engine volgens mij heel slecht geprogameert, ik heb toch echt niet een bagger systeem lijkt me, maar zodra er veel gebouwen komen draati hij heel erg slecht
[ Voor 64% gewijzigd door Valkyre op 02-07-2004 10:55 ]
Ook leuke RTS games zijn de Total War games, Shogun en Medieval Total War. Erg goed, geen base building maar puur leger bouwen en provincies innemen, gewoon je legers aanvoeren in de strijd, erg verslavende games.
En in het vierde kwartaal van dit jaar komt Cossacks 2 uit, had er zelf een topic over: [rml][ PC]Cossacks 2: Napoleonic Wars.[/rml]Gohan-san schreef op 02 juli 2004 @ 10:48:
Cossacks alle 3 de delen:
bij dit spel praat je niet over legers van 100 of 200 poppetjes eerder over 2000a3000 tegen 2000a3000 van de tegenstander (draait nog steeds soepel)
is vooral op LANpartys geweldig
Cossacks The art of war
Cossacks European wars
Cossacks Back to war
www.cossacks.com
bij bol.bom heb je alle 3 delen voor €36 (heb hem net binnen)
Oh ja, Ceasar was erg tof, 'Ceasar want to see no more war' kreeg ik vaak te horen als ik weer lang in de min zat met m'n betalingen. Heb er heel wat uren opzitten, en vooral die Large Villa's waren tof. Alleen meestal zakte m'n ecenomie dan als plumpudding in elkaar
Age of Mythology en Age of Empires zijn losse series.Steffy schreef op 02 juli 2004 @ 14:43:
Age of mythologies was binnen de Age of Empires serie wel de slechtste, als je echt goeie strategie wilt spelen zou ik voor Age of Empires 2 gaan. Er zit meer diepgang in dan bv C&C waar je niks anders doet dan alleen 500 tanks bouwen en daarna rushen naar de vijandige basis.
Ook leuke RTS games zijn de Total War games, Shogun en Medieval Total War. Erg goed, geen base building maar puur leger bouwen en provincies innemen, gewoon je legers aanvoeren in de strijd, erg verslavende games.
Ik zou Rise of Nations (met of zonder uitbreiding) aanraden en inderdaad Age of Empires 1 en/of 2
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Shogun: Total war, Medieval: Total war, en over een paar maand de ONGELOOFELIJKE Rome: Total War!
Dat is écht strategie! En nog goeie diplomatie erbij ook nog!
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Dat vind jij (dat is best), maar daar zullen een heleboel mensen het niet mee eens zijn, waaronder ik, je moet behoorlijk op tactiek spelen, anders kom je niet echt ver. Ik ben met je eens dat er in AOE meer in zit, maar dat je C&C zo afkraakt vind ik ff minder, want zoveel minder is het nu ook weer niet.Steffy schreef op 02 juli 2004 @ 14:43:
..... Er zit meer diepgang in dan bv C&C waar je niks anders doet dan alleen 500 tanks bouwen en daarna rushen naar de vijandige basis.............
Strategie bestaat op heel veel niveau's natuurlijk.. Globaler/natuurgetrouwer zoals in Total War of meer actiegericht in RTS-games.Kwartjuh schreef op 02 juli 2004 @ 16:31:
No offence of zo, maar de enige historische strategiegames die ik ken zijn de Total War series.
Shogun: Total war, Medieval: Total war, en over een paar maand de ONGELOOFELIJKE Rome: Total War!
Dat is écht strategie! En nog goeie diplomatie erbij ook nog!
Panzers en Heroes of WW2 zijn net uit en nu al klassiekers als het gaat om WW2 RTS.. dus daar zou ik ook eens naar kijken
Maar als ik de startpost zo lees ging het meer om economy-games.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 02-07-2004 16:43 ]
Verwijderd
Een leuke empire-building spel in de ruimte.
Simpele graphics, maar wel erg leuk om te spelen.
http://www.galciv.com/index.asp?u=0
Moet ook ergens een demo te vinden zijn.
Ik vind het een erg leuk spel, maarja, ik ben ook snel amused
Verwijderd
Daar ben ik het mee eens, als je alleen maar taks gaat bouwen en rushen naar de vijandelyke basis red je het niet.Speedy55 schreef op 02 juli 2004 @ 16:33:
[...]
Dat vind jij (dat is best), maar daar zullen een heleboel mensen het niet mee eens zijn, waaronder ik, je moet behoorlijk op tactiek spelen, anders kom je niet echt ver. Ik ben met je eens dat er in AOE meer in zit, maar dat je C&C zo afkraakt vind ik ff minder, want zoveel minder is het nu ook weer niet.
Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 19:06:
[...]
Daar ben ik het mee eens, als je alleen maar taks gaat bouwen en rushen naar de vijandelyke basis red je het niet.
Je bedoelt zeker tegen computer tegenstanders, ja dan klopt dat wel.Steffy schreef op 02 juli 2004 @ 19:35:
[...]
Dan ben ik heel erg goed en jullie heel erg slecht of ik heb gewoon gelijk want zo deed ik het namelijk altijd en vanaf de eerste tot de laatste heb ik het zo altijd uitgespeeld
Pak dan RT2, RT3 heeft het niet. Te kinderachtig denk ik niet leuk. Homeworld 2 missschien iets voor je?mpmad schreef op 02 juli 2004 @ 18:10:
Is Railroad Tycoon 3 niks?
Een mix tussen Civ en Total war
Verwijderd
Volgens Jan Meyroos van de PU schijnt het erg goed te zijn
Verwijderd
Allemaal de zelfde gameplay(zelfde makers ook