Toon posts:

wanadoo inlog error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GOT,

Ik heb een probleem met het inloggen van wanadoo internet.
Als ik probeer het internet op te komen krijg ik de foutmelding,
dat de gebruikersnaam/wachtwoord fout is of dat het domein fout is.
maar ik heb het wachtwoord en de gebruikersnaam gewoon overgescheven uit het blaadje van wanadoo blaadje. dus ik weet niet meer wat ik moet doen zouden jullie mij kunnen helpen.

greetz

Verwijderd

is dit de eerste x dat je internet gebruikt via adsl? is het IP adres goed? iets meer specs alsjeblieft

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Heeft Wanadoo niet een helpdesk?

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens mij hoef je nu niet in te loggen, omdat het overgezet is naar DHCP.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:32
Intrique schreef op 12 mei 2004 @ 14:59:
Volgens mij hoef je nu niet in te loggen, omdat het overgezet is naar DHCP.
dat ligt eraan wat de TS voor verbinding heeft ;)
als het een cableverbinding is hoef je idd niet meer in te loggen omdat het DHCP is tegenwoordig maar met adsl is dat volgens mij nog anders (om over een telefoonlijn maar niet te spreken,wat een ramp zijn die verbindingen :r )

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 16:56
Heb hetzelfde gehad bij mn ouders..
Ligt aan het feit dat het -basic gedeelte in de username er wel of niet bij moet.
Weet niet meer welke van de 2, bij mijn ouders had ik het aangepast en toen werkte het wel.

Systeem Specs

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
welk abbo heb je?

username@wanadoo.nl-lite of -basic of -go
of heb je et direct abbo!

volgende keer... bel gewoon effe de helpdesk wel zo makkelijk, die mensen kunnen precies zien wat je doet en wat er fout gaat!

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-04 09:49
Zelf heb ik Wanadoo cable met com21 en volgens mij (ben nu niet thuis) moet je met je username ook de _ gebruiken die ervoor staat. Dus zoiets als _c324235@wanadoo.nl (of zonder de .nl)

• Mac_Cain13
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-04 15:31
Het is een btje giswerk zoals de user boven mij al melden, maar als je een Wanadoo ADSL Go abbo hebt kan het zijn dat er op de brief staat dat je in moet loggen met user@wanadoo.nl-go. Dat is onjuist het moet user@wanadoo.nl-lite zijn ook al heb je een Go abbo.

Btje vreemd, maar ik had dat probleem bij men vader. Na uren prutsen toch maar ff de helpdesk gebelt en die kwamen met dit aanzetten. 8)7 Maargoed alles draait nu als een zonnetje. Suc6 verder!

[ Voor 7% gewijzigd door Mac_Cain13 op 13-05-2004 16:01 ]

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
Mieze schreef op 13 mei 2004 @ 15:57:
Zelf heb ik Wanadoo cable met com21 en volgens mij (ben nu niet thuis) moet je met je username ook de _ gebruiken die ervoor staat. Dus zoiets als _c324235@wanadoo.nl (of zonder de .nl)
het is toch echt volgens mij c324235@wanadoo

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Pagina: 1