"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Catch a smile out there!
Nu de lucht nog.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
hunkmegs moet op 3/4 van je system memory geloof ik
Verwijderd
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
voor s3tc uit
dan vid_restart
Niet op voorraad.
Die zocht ik. bedankt. zal hem zo ff testen.Op vrijdag 22 december 2000 18:51 schreef edward2 het volgende:
r_ext_compress_textures 0 in de console typen
voor s3tc uit
dan vid_restart
Heb een beetje medelijden met de modemers zeg!:(Op zaterdag 23 december 2000 19:20 schreef jordyb het volgende:
yes het werkt
Beetje onzinnig om die plaatjes erbij te zetten. Het is geen wereldnieuws ofzo. Ik moest alleen die settings weer ff weten, want ik was ze vergeten.
Verwijderd
Ja dank jeOp zaterdag 23 december 2000 19:27 schreef bombadil het volgende:
[..]
Heb een beetje medelijden met de modemers zeg!:(
Ben zelf ook een modemer