Momenteel heb ik het systeem van een kennis van me bij me thuis staan. Het betreft een AMD 2000+ met een Gigabyte 7ZXE mobo en 512 mb SD-RAM geheugen. Op het systeem heeft Windows 2000 een jaar lang probleemloos gefunctioneerd. Een maand geleden is er door iemand XP Pro geinstalleerd, maar het is sindsdien onmogelijk om grote programma's te installeren. Telkens gaat het mis met de volgende melding: 'Het *.CAB bestand is beschadigd ...'. Deze foutmelding krijg ik zowel bij een installatie vanaf de DVD-speler als vanaf de CD-brander. Kleine programmaatjes (zoals WinRAR en Adobe Acrobat Reader) laten zich wel installeren, maar bij de grote programma's (Office XP, Pinnacle Studio 9) gaat het telkens mis.
Ik heb XP al opnieuw geinstalleerd, compleet met BIOS-update en alle nieuwe drivers. Geen resultaat. De IDE-kabels vernieuwd: geen resultaat. Geheugen verwisseld: geen resultaat.
Waar moet ik hier aan denken?
Ik heb XP al opnieuw geinstalleerd, compleet met BIOS-update en alle nieuwe drivers. Geen resultaat. De IDE-kabels vernieuwd: geen resultaat. Geheugen verwisseld: geen resultaat.
Waar moet ik hier aan denken?