Toon posts:

*** VPN - SA life ***

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet zo goed bij welk onderwerp dit gezet moet worden, maar ik ben met een verslag bezig over VPN en ik kan nergens op internet vinden wat " SA life " betekent.
Dit heeft betrekking met het programma Netscreen Remote client 8.

Overige informatie; De SA Life kan je in kilobytes of secondes instellen.

Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen of vertellen als ik in het verkeerde forum zit.

Bij voorbaat dank,

Dirk-jan

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:26

m0nk

16-09-2003 15.15

SA life - VPN

dubbel?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

Topicstarter
ja, ik weet niet waar ik hem moest zetten

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

1 woord.... Google
SA Life Time: Specify the number of seconds that a VPN tunnel will stay active before new
encryption and authentication keys will be exchanged. The SA Life Time may range from 10 to 10,000 minutes.

Phase 1: To issue an initial connection request for a new VPN tunnel. Default 180 minutes, range from 10 to 10,000 minutes.

Phase 2: To negotiate and establish secure authentication. Default 60 minutes, range from 5 to 10,000 minutes.

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:17:
ja, ik weet niet waar ik hem moest zetten
Een moderator verplaatst hem wel als hij vindt dat je topic ergens anders hoort. Crossposten wordt niet gewaardeerd. Ook zou je even wat tijd kunnen stoppen in het onderzoeken van de beste locatie voor jouw vraag :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• prostar
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-05 14:18
SA staat voor Security Association, en staat voor het geheel aan parameters dat nodig om de VPN verbinding tot stand de brengen (algoritmes en sleutels).

Met SA - Life kan je instellen wanneer een SA moet hernieuwd worden (meestal betekent dit dat er nieuwe keys worden gebruikt voor de encryptie). In de praktijk kan je dus zeggen "na x tijd moeten de encryptie keys gewijzigd worden" of "na x kbtyes met deze key moeten de encryptie keys gewijzigd worden".

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

dat zeg ik :)
voor een search vraag ga ik niet vertalen ;)

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Deze gaat dicht, omdat het antwoord binnen een paar seconde op Google te vinden is. Je wordt hier wel geacht om een beetje moeite te doen, en niet meteen je vraag op GoT te posten. Lees ook dit, en sla zeker het stukje over te topictitel niet over: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.