![]() |
Verhaal: Het verhaal speelt zich af in september van het jaar 2010. Op een klein eiland, dat ergens in de oceaan tussen de twee invloedrijke landen Osea en Yuktobania ligt, heeft een militaire basis code rood gehad, nadat eerder op de dag de missie van de 108ste divisie van het 'Tactical Fighter Squadron' was mislukt. Zij kregen de opdracht een onbekend vliegtuig te onderscheppen maar de groep werd meedogenloos in aantal terug gebracht. Jij maakt deel uit van een nieuw team en moet het volk van Osea beschermen. |
Het spel: Een grote verandering ten opzichte van het vorige deel is het zogenoemde wingman command, hiermee kan de speler commando’s geven aan zijn wingmates. Ook is het weer mogelijk om net als in het vierde deel naar de radiogesprekken te luisteren van vriendelijke en vijandige troepen. Toch is de grootste en meest belovende verandering de online modi. Acht spelers kunnen het in groepen van vier tegen elkaar opnemen in verschillende vliegtuigen en rond verschillende luchtruimen. Ace Combat 05: The Unsung War beschikt over vijftig vliegtuigen en dat is ruim twee keer zoveel als in Ace Combat 04: Distant Thunder. Natuurlijk zullen al deze vliegtuigen ook over een licentie beschikken, waardoor ze net echt lijken. Het enige nadeel van dit spel is dat we er nog even op moeten wachten. Namco heeft Ace Combat 05: The Unsung War staan op een release in 2005. We zullen dus nog moeten wachten over hoe het verhaal precies in elkaar zal zitten. Namco zal er natuurlijk alles doen om ook in het vijfde deel verschillende emoties bij spelers op te roepen. We verwachten dat Namco op de E3, die binnenkort van start gaat, Ace Combat 05 van zijn best kant laat zien. |
OMG
, dat online gedeelte had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar lijkt me erg leuk te gaan worden 
leuke startpost btw
leuke startpost btw
[ Voor 16% gewijzigd door GeforceDDQ op 12-05-2004 16:24 ]
301SQN
Als het maar wat langer en moeilijker is dan de voorgaande AC spellen. AC4 had ik dus binnen 3 uur uit.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Woowww... dit ziet er flex uit!
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
dat ziet er wel heel erg mooi uit, voor welke platform is dit? PS2?
Werp een blik op de topic titel.ADMK schreef op 12 mei 2004 @ 18:42:
dat ziet er wel heel erg mooi uit, voor welke platform is dit? PS2?
Waarschijnlijk heb je er zelfs op geklikt toen je dit topic opende
Alleen word dit niet een saai spel in Multiplayer? Want je hebt allemaal lange afstand wapens en je hoeft maar 1 keer te locken en het is raak.. toch? . of zie ik dit verkeerd?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Als 't arcade stijl is dan zul je wel meer dan 1 keer moeten raken denk ik. Bij Unreal kun je iemand op lange afstand ook in 1 keer omleggen met een sniper rifleThe Real Falcon schreef op 13 mei 2004 @ 11:00:
Alleen word dit niet een saai spel in Multiplayer? Want je hebt allemaal lange afstand wapens en je hoeft maar 1 keer te locken en het is raak.. toch? . of zie ik dit verkeerd?
Zijn er geen mensen die dit geweldige spel ook spelen @ GoT ?
Ik wou asap de screenshots zienFlint schreef op 12 mei 2004 @ 19:02:
[...]
Werp een blik op de topic titel.
Waarschijnlijk heb je er zelfs op geklikt toen je dit topic opende
Verwijderd
Deze game is echt mega cool 
Na een fikse training begint de fun pas echt moet zeggen ik vind hem zelf 10x zo beter dan deel 4.
En eh ik heb het gevoel dat hij ook beter controles heeft dat het allemaal ff wat echter aanvoelt kwa vlieggedrag.
Na een fikse training begint de fun pas echt moet zeggen ik vind hem zelf 10x zo beter dan deel 4.
En eh ik heb het gevoel dat hij ook beter controles heeft dat het allemaal ff wat echter aanvoelt kwa vlieggedrag.
AC5 is uit in de US, maar europese release is pas volgend jaar...
(volgens play.com op 1 feb2005)
(volgens play.com op 1 feb2005)
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb 'm ook sinds een paar dagen 
Eindelijk mooie ontploffingen ingame en het systeem dat je vragen met ja/nee kunt beantwoorden is een aardige toevoeging maar niet meer dan dat. Ben nog maar bij de 4e missie dus misschien dat het nog gaat veranderen.
Leuker is dat je je wingmen 3 commandos kunt geven t.o.v. vlieg-posities, nl. Attack, Disperse (uiteen vallen) en Cover (jouw 'tail' verdedigen'). Daarbij kun je ze ook nog 's toestemming geven om hun Special Weapon' te gebruiken (ik neem aan dat dit het wapen is wat standaard onder je INS knop zit, dus SAAM's, Clusterbommen ?)
Hoe mooi en realistisch het er allemaal uitziet, een Arcade-spel blijft het wel, ook in Campaign-mode.
De replays vond ik er in deel 4 toch wat spectaculairder uitzien, je vliegtuigen zagen er mooier gerenderd uit. Nu steken ze meer af aan het landschap en zien er minder realistisch uit.. waarschijnlijk om de framerate te compenseren met de erg mooie landschappen
Jammer dat er geen nieuwe camera-standen in de replay-mode zijn bijgekomen, ik vind ze 't een beetje tegenvallen. Je kunt ook niet doorspoelen
Er wordt tijdens een missie erg veel gelult tussen mensen op het strijdtoneel. Omdat ik meer bezig ben met vliegen en knallen heb ik steeds het gevoel dat het me een beetje ontgaat wat er ondertussen allemaal gebeurd
De cut-scenes tussen de missies zien er ERG gelikt uit: monden en uitdrukkingen op gezichten zijn in perfekte harmonie met de tekst. Jammergenoeg lijken die gezichten een beetje te cartoonish, helemaal als je ze vergelijkt met een hond aan het begin van de 3e of 4e missie, die's bijna niet van echt te onderscheiden, ZO mooi gedaan
Tot nu toe een heel gaaf spel. Krijgt een 9.3 bij IGN.
_
En ik had ook nog een vraag... Waar koop ik nieuwe vliegtuigen ?
Ik lees af en toe na een missie daat er nieuwe beschikbaar zijn, maar ik krijg geen kans om ze ergens te kopen? Tussen de missies kan ik alleen kiezen voor Retry, Save en Next.. Laat maaar.. had er kennelijk overheen gelezen, maar bij de eerste paar missies kun je nog geen nieuwe vliegtuigen kopen.
Eindelijk mooie ontploffingen ingame en het systeem dat je vragen met ja/nee kunt beantwoorden is een aardige toevoeging maar niet meer dan dat. Ben nog maar bij de 4e missie dus misschien dat het nog gaat veranderen.
Leuker is dat je je wingmen 3 commandos kunt geven t.o.v. vlieg-posities, nl. Attack, Disperse (uiteen vallen) en Cover (jouw 'tail' verdedigen'). Daarbij kun je ze ook nog 's toestemming geven om hun Special Weapon' te gebruiken (ik neem aan dat dit het wapen is wat standaard onder je INS knop zit, dus SAAM's, Clusterbommen ?)
Hoe mooi en realistisch het er allemaal uitziet, een Arcade-spel blijft het wel, ook in Campaign-mode.
De replays vond ik er in deel 4 toch wat spectaculairder uitzien, je vliegtuigen zagen er mooier gerenderd uit. Nu steken ze meer af aan het landschap en zien er minder realistisch uit.. waarschijnlijk om de framerate te compenseren met de erg mooie landschappen
Jammer dat er geen nieuwe camera-standen in de replay-mode zijn bijgekomen, ik vind ze 't een beetje tegenvallen. Je kunt ook niet doorspoelen
Er wordt tijdens een missie erg veel gelult tussen mensen op het strijdtoneel. Omdat ik meer bezig ben met vliegen en knallen heb ik steeds het gevoel dat het me een beetje ontgaat wat er ondertussen allemaal gebeurd
De cut-scenes tussen de missies zien er ERG gelikt uit: monden en uitdrukkingen op gezichten zijn in perfekte harmonie met de tekst. Jammergenoeg lijken die gezichten een beetje te cartoonish, helemaal als je ze vergelijkt met een hond aan het begin van de 3e of 4e missie, die's bijna niet van echt te onderscheiden, ZO mooi gedaan
Tot nu toe een heel gaaf spel. Krijgt een 9.3 bij IGN.
_
En ik had ook nog een vraag... Waar koop ik nieuwe vliegtuigen ?
[ Voor 5% gewijzigd door YoG op 05-11-2004 14:18 ]
Verwijderd
Ben benieuwd naar dit spel, ben wel fan van AC4, helemaal suf gespeeld, in USA zitten ze het alweer te spelen
en wij maar wachten.
Maar ik ben geduldig en Burnout3 en GTA: SA helpen mij de tijd wel doorkomen tot het spel in de rekken ligt!
PS: Bij Gamespot
hebben ze meer screens en ik dacht zelfs al video materiaal voor de geïnsteresseerden!
Maar ik ben geduldig en Burnout3 en GTA: SA helpen mij de tijd wel doorkomen tot het spel in de rekken ligt!
PS: Bij Gamespot
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 10:03 ]
Verwijderd
ntsc-us is fullscreen. Nu nog maar hopen dat de eu-pal versie ook fullscreen is 
een beest om mee te spelen :
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-m-70-bc1.html
een beest om mee te spelen :
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-m-70-bc1.html
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 17:18 . Reden: ace combat accessoire ]
ik heb een review gemaakt van de PAL versie. Schitterende game. En ja hij is full screen
http://www.gamevillage.nl...php?act=ST&f=134&t=32771&
Yeps, en nu.. een half jaar later weer
Nee, maar is AC5 al inmiddels uit?
Klein foutje:MarcoM schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:18:
ik heb een review gemaakt van de PAL versie. Schitterende game. En ja hij is full screen
Moet voor Osea tegen Yuktobania zijn.In AC vecht je voor het fictieve land Yuktobania tegen het al even fictieve Osea.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
had ik er extra ingelatenD³ schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:51:
[...]
Klein foutje:
[...]
Moet voor Osea tegen Yuktobania zijn.
bedankt.
ADMK schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:47:
[...]
Yeps, en nu.. een half jaar later weer