Foutje in GoT index.

Pagina: 1
Acties:

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Ik heb een klein foutje gevonden.
Normaal staat er als je op de GoT Index komt zoiets van : 'Hoi drZymo, je laatste bezoek was op ...'
Hier zit tegenwoordig een foutje in. Ik krijg vaak als ik nog ingelogd ben (zoals altijd, ik log nooit uit), hetzelfde bericht alleen met een andere nickname. Als ik dan ga posten klopt het allemaal wel. Alleen op de index niet.
Beetje vaag maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

[EDIT] ff een screensjotje toegevoegd: Ik ben hier dus ingelogd als drZymo:
Afbeeldingslocatie: http://zymotic.virtualave.net/foutje.gif

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Daar heb ik nooit last van. Het zou best eens door het gebruik van een proxyserver kunnen komen, zodat je een (door iemand anders opgevraagde) gecachede pagina krijgt.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is al een aan de orde geweest. Ligt naar alle waarschijnlijkheid idd aan de proxy ;)

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
De index is de enige pagina die door proxyservers gecached worden en dan kan het gebeuren dat je er eentje krijgt met een andere username. Het heeft verder geen consequenties mbt security ofzo.

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
aha thnx
Het zal inderdaad daar aan liggen. Ik heb het namelijk alleen bij een bepaalde provider (TU Eindhoven), anders niet. Ik zal voortaan wel eerst wat beter testen voor ik begin te miepen :)

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ligt IDD aan de proxy, collega's van mij krijgen altijd mijn naam in beeld te staan ;)
Pagina: 1