"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Daar heb ik nooit last van. Het zou best eens door het gebruik van een proxyserver kunnen komen, zodat je een (door iemand anders opgevraagde) gecachede pagina krijgt.
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Is al een aan de orde geweest. Ligt naar alle waarschijnlijkheid idd aan de proxy
De index is de enige pagina die door proxyservers gecached worden en dan kan het gebeuren dat je er eentje krijgt met een andere username. Het heeft verder geen consequenties mbt security ofzo.
aha thnx
Het zal inderdaad daar aan liggen. Ik heb het namelijk alleen bij een bepaalde provider (TU Eindhoven), anders niet. Ik zal voortaan wel eerst wat beter testen voor ik begin te miepen
Het zal inderdaad daar aan liggen. Ik heb het namelijk alleen bij een bepaalde provider (TU Eindhoven), anders niet. Ik zal voortaan wel eerst wat beter testen voor ik begin te miepen
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Pagina: 1