Toon posts:

nieuwe cooler voor AMD 3200 64

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe cooler voor mijn Athlon 3200 64.

Ik zit te twijfelen tussen de Zalman CNPS7000A-CU en de Thermal A1838 Take Silent Boost K8.

Wie heeft er ervaring met een van deze of nog beter beide koelers?

Ik ben op zoek naar een stille koeler die wel beter koelt als de standaard koeler van AMD. Het belangrijkst is dat hij stil is.

al vast bedankt!

Verwijderd

Beetje raar topic.. Wij halen onze info uit reviews, kun je dus zelf ook doen. Verder staan de specs van de koelers mbt geluid vast wel op de site van de fabrikanten. Kortom, onderneem zelf wat :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:03:
Beetje raar topic.. Wij halen onze info uit reviews, kun je dus zelf ook doen. Verder staan de specs van de koelers mbt geluid vast wel op de site van de fabrikanten. Kortom, onderneem zelf wat :)
Beetje rare reply. Dit is toch een forum? Daar vraagt men toch het een en ander.

Uiteraard heb ik reviews gelezen. En beide komen goed uit de bus. Echter, ik heb geen vergelijkende reviews kunnen vinden. En daarbij komt dat ik de meeste reviews met een korreltje zout neem. Real life is meestal toch net even anders. Dus vraag ik na de ervaringen van de mede tweaker.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:10:
[...]
En daarbij komt dat ik de meeste reviews met een korreltje zout neem. Real life is meestal toch net even anders. Dus vraag ik na de ervaringen van de mede tweaker.
Real life is ook gebaseerd op reviews, alleen dan van verschillende problemen.
Het probleem met dit soort topics is dat er al 1000-en van zijn geweest, en deze via de search terug te vinden zijn. Bekijk ook dit eens: Moderatiepolicy DOC (24-10-2003)
En dan met name het stukje Welke topics horen hier niet thuis. Daar staan ook links naar topics die hier speciaal voor bedoelt zijn. :)

Dit topic is gesloten.