Ik heb al enige tijd de 'Trust 215a speedlink adsl pci web modem' Deze werkt prima onder mij huidige XP home,geinstalleerd met de standaard drivers van de cd. Nu heb ik om mijn andere schijf een XP prof gezet, dezelfde drivers geinstalleerd nu komt hij alleen niet verder dan "dialing..." soms nog tot paswoord verifieren. en dan krijg ik de foutmelding; 725 externe computer reageert niet.
Volgens de helpdesk van zonnet staan alle instellingen goed en is de verbinding met zon zelf ook oke want het lukt wel met Xp home. Dus ik bellen met Trust helpdesk, hopeloos die verzocht me contact optenemen met zonnet
Ik heb geprobeerd; de nieuwste drivers van internet, alle drivers van de cd. tientallen combinaties bij de beveiliging opties. Zelfs nog een Xp prof op een andere parti gezet, maar precies hetzelfde
Iemand ervaring met dit intern adsl modempje?
*firewall staat uit
Volgens de helpdesk van zonnet staan alle instellingen goed en is de verbinding met zon zelf ook oke want het lukt wel met Xp home. Dus ik bellen met Trust helpdesk, hopeloos die verzocht me contact optenemen met zonnet
Ik heb geprobeerd; de nieuwste drivers van internet, alle drivers van de cd. tientallen combinaties bij de beveiliging opties. Zelfs nog een Xp prof op een andere parti gezet, maar precies hetzelfde
Iemand ervaring met dit intern adsl modempje?
*firewall staat uit
[ Voor 6% gewijzigd door Elquinto op 13-05-2004 14:03 ]