(XP)verbinding valt weg ADSl pci modem

Pagina: 1
Acties:

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-04 22:35
Ik heb al enige tijd de 'Trust 215a speedlink adsl pci web modem' Deze werkt prima onder mij huidige XP home,geinstalleerd met de standaard drivers van de cd. Nu heb ik om mijn andere schijf een XP prof gezet, dezelfde drivers geinstalleerd nu komt hij alleen niet verder dan "dialing..." soms nog tot paswoord verifieren. en dan krijg ik de foutmelding; 725 externe computer reageert niet.
Volgens de helpdesk van zonnet staan alle instellingen goed en is de verbinding met zon zelf ook oke want het lukt wel met Xp home. Dus ik bellen met Trust helpdesk, hopeloos die verzocht me contact optenemen met zonnet :|
Ik heb geprobeerd; de nieuwste drivers van internet, alle drivers van de cd. tientallen combinaties bij de beveiliging opties. Zelfs nog een Xp prof op een andere parti gezet, maar precies hetzelfde ;(

Iemand ervaring met dit intern adsl modempje?

*firewall staat uit

[ Voor 6% gewijzigd door Elquinto op 13-05-2004 14:03 ]

• Riball
  • Laatst online: 24-04 20:06
Heb je XP firewall etc ook uit gezet???? mischien dat het daar in zit...

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Heb je foutmeldingen in je eventviewer van Windows Home :? (start >> run >> control panel >> administrative tools) :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Elquinto
  • Laatst online: 28-04 22:35
bij me logboeken zie ik telkens ''beleidswijziging'' terugkomen en als ik kijk naar de tijden komen die overeen met de momenten dat de verbinding weg valt.

Het is me 1 keertje gelukt (na veel kloten) het te stoppen,alleen weet ik niet meer hoe 8)7

Verwijderd

is het een op conexant gebaseerd kaartje? heb ik zelf ook de nodige problemen mee gehad. (krijg hem wel aan de praat maar verbeekt zo nu en dan de verbinding / paar keer per week)

deze drivers loste al veel op bij mij:

http://www.themad-house.c...2098%20-2000%20-%20XP.zip

Als je de optie hebt om een ethernet modem te krijgen (check marktplaats voor een alcatel, zijn niet duur) dan kan ik je adviseren: doen! _/-\o_ zijn gewoon kaartjes waar conexant verder weinig mee doet wat betreft drivers/support.