Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
lijkt me dat het een chaintec bord is, die heeft meestal zulk soort type aanduidingen. Nu kun je met een gerust hard op de chaintec site rondsnuffelen naar de max CPU snelheid
Sorry, tis een Chaintech 6ata2 ja, maar er is nogal een verschil tussen wat een fabrikant beweert en wat de praktijk is!!! Standaard volgens de gebruiksaanwijzing moet ie 700 MHZ aan kunnen. Maar deze wordt niet meer ge-update nadat ie uit de produktie wordt gehaald, terwijl hij misschien met andere bios updates meer kan.
Ik weet trouwens niet of jij ooit wel es op de chaintech site bent geweest, maar die is totaal niet overzichtelijk.
Ik heb overigens gezocht (al voor ik poste) en gevonden dat ie tot en met een slot 1 933 aan kan. Maar of dat ook klopt hoopte ik hier uit te vinden!
Thnx,
Makkie
Ik weet trouwens niet of jij ooit wel es op de chaintech site bent geweest, maar die is totaal niet overzichtelijk.
Ik heb overigens gezocht (al voor ik poste) en gevonden dat ie tot en met een slot 1 933 aan kan. Maar of dat ook klopt hoopte ik hier uit te vinden!
Thnx,
Makkie
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)