Snelste proc. voor 6ata2 Mobo?

Pagina: 1
Acties:

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 10:21

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Topicstarter
Jongens. Ik heb dit al meerdere malen nagevraagd op diverse sites, maar nog steeds niemand die mij antwoord kan geven. Ik wil graag weten tot welke processor ik mijn 6ata2 kan upgraden.

De FSB en Multiplier gaan tot respectievelijk 133 en 9 geloof ik. Kan ik dan ook gewoon een 1000 MHZ proc er in proppen? Lijkt me sterk? Oh ja, voltage is ook variabel. EN aub niet beginnen over de chaintech site, daar wordt nl. niks in upgedate. Krijg je te lezen 700+ MHZ of zo.

PLease help,

Thnx,

Makkie ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
kijk gewoon eens op de site van de fabrikant en noem eens een merk voor je gaat vragen

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:07
lijkt me dat het een chaintec bord is, die heeft meestal zulk soort type aanduidingen. Nu kun je met een gerust hard op de chaintec site rondsnuffelen naar de max CPU snelheid :)

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 10:21

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Topicstarter
Sorry, tis een Chaintech 6ata2 ja, maar er is nogal een verschil tussen wat een fabrikant beweert en wat de praktijk is!!! Standaard volgens de gebruiksaanwijzing moet ie 700 MHZ aan kunnen. Maar deze wordt niet meer ge-update nadat ie uit de produktie wordt gehaald, terwijl hij misschien met andere bios updates meer kan.

Ik weet trouwens niet of jij ooit wel es op de chaintech site bent geweest, maar die is totaal niet overzichtelijk.

Ik heb overigens gezocht (al voor ik poste) en gevonden dat ie tot en met een slot 1 933 aan kan. Maar of dat ook klopt hoopte ik hier uit te vinden!

Thnx,

Makkie ;)

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)