Toon posts:

[winxp] nero 5.5 wil niet meer installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als echte leek kom ik er niet meer uit.
na flink veel virussen en herinstallatie van de gehele pc. probeer ik nu al een week op verschikllende manieren nero burning rom 5.5 te installeren. van de gehel cd werkt alles behalve nero express. daar stopt na een tijdje de installatie en geeft windows de foutmelding dat er een fout is op getreden in de installdriver module verzenden of niet blablabla. dit gebeurd tijdens de configuratie van windows installer.
nu dacht ik eigenlijk dat deze misschien niet meer goed zou zijn. dus ik zoeken op internet en hier en kan daar eigenlijk geen concrete info over vinden. ik heb win xp al eens opnieuw geinstalleerd na deze fout melding maar het probleem blijft. kan iemand mij helpen?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 12:01:
als echte leek kom ik er niet meer uit.
na flink veel virussen en herinstallatie van de gehele pc. probeer ik nu al een week op verschikllende manieren nero burning rom 5.5 te installeren. van de gehel cd werkt alles behalve nero express. daar stopt na een tijdje de installatie en geeft windows de foutmelding dat er een fout is op getreden in de installdriver module verzenden of niet blablabla. dit gebeurd tijdens de configuratie van windows installer.
nu dacht ik eigenlijk dat deze misschien niet meer goed zou zijn. dus ik zoeken op internet en hier en kan daar eigenlijk geen concrete info over vinden. ik heb win xp al eens opnieuw geinstalleerd na deze fout melding maar het probleem blijft. kan iemand mij helpen?
zou je misschien toch even de moeite willen doen om de hele foutmelding te posten? :/

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Heb je je windows ook volledig ge-update?
Misschien is de bron waar je vanaf probeert te installeren corrupt, probeer dan even een demo-versie te downloaden en te installeren.

Verwijderd

Mochten deze "softe" oplossingen geen soelaas bieden, dan is het misschien iets in je hardware. Bij mij was het niet meer kunnen installeren van Nero namelijk een van de eerste tekenen dat mijn geheugen (of mobo, weet ik niet precies meer) niet meer helemaal lekker ware. Je kunt dan de meest vreemde "bugs" krijgen. Een ander signaal was bij mij dat de zoekfunctie van XP het niet meer deed...

Verwijderd

dit gebeurd tijdens de configuratie van windows installer.
Windows Installer opnieuw installeren?? Gewoon ff bij Microsoft zoeken op de site..