[IE] Kan niet downloaden boven 2 mb

Pagina: 1
Acties:

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 22:28
Ok, na een niet gepatchte computer, dus al besmet geweest met het sasser-virus, geheel opgeschoont te hebben loop ik nog tegen een probleem aan.
Er valt niet fatsoenlijk te downloaden met deze pc, internetten, pingen, etc gaat goed, maar een simpel bestandje downloaden geeft dit na 99%:
Afbeeldingslocatie: http://www.tgc.dds.nl/fout.gif

Begin onderhand radeloos te worden, en heb toch niet zoveel trek in een reinstall, misschien dat GOT nog suggesties heeft.

al gedaan:
* virusscans
* updates
* reinstall ie
* virusscanner uitschakelen
* downloaden met downloadmanager (werkt ook niet!)
* spyware scans
* hijackthis

[ Voor 5% gewijzigd door TafkaT op 12-05-2004 19:30 ]

• Cuno
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Dit heb ik ook weleens als ik het bestand direct wil openen. Probeer het bestand eerst eens op te slaan. Anders moet je Opera of Mozilla eens proberen.

• TafkaT
Ik probeer het bestand niet direct te openen, en een alternatieve browser installeren (op iemand anders zijn pc) vindt ik een beetje onhandig. Bovendien hebben download-managers last van hetzelfde probleem.

Update: ik kreeg het vermoeden dat het aan de netwerkinstellingen zou moeten liggen (inet is btw adsl via router in netwerk met 4 andere pc's die nergens last van hebben) dus heb ik vanuit het netwerk wat test-bestanden gedowned, maar dit is geen probleem, alles vliegt zo binnen.

Verwijderd

Temp-directory vol?? Of staan er bestanden in die niet te verwijderen zijn?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IE != Windows. Welke versie van IE gaat het hier over?

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 18:52
Lijkt mij een probleem bij het verplaatsen van het bestand uit je TempInternet-map naar de doel-map.

Je hebt natuurlijk nog voldoende schijfruimte?

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Effe IE uninstallen via configuratiescherm -> software en dan opnieuw installen met
www.microsoft.com/ie !

:)

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
maak je toevallig gebruik van een open proxy? sommigen van deze hebben bestandsdownloadlimieten

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• TafkaT
Spider.007 schreef op 12 mei 2004 @ 14:20:
IE != Windows. Welke versie van IE gaat het hier over?

WOS > SA
Nu wil ik niet bijdehand doen, maar het is dus IE onafhankelijk, redeneer ik uit mijn ervaringen met downloadmanagers (meerdere soorten geprobeerd)

Temp-dirren zijn leeg, index.dat files zijn leeg, maak geen gebruik van een proxy, maar ik ben wel ietje wijzer geworden. Installeren van programma's naar die schijf (c:) werkt namelijk ook niet, terwijl een andere schijf wel werkt. Ik kan echter wel direct naar deze schijf iets kopieren.
Het lijkt erop dat windows zichzelf geen schrijfrechten geeft op deze schijf (of iets dergelijks). Maar waar kun je zoiets instellen? (en nog vreemder is dat het bij kleinere bestanden wel werkt :?)

@Hyperdevil:
al gedaan:
* virusscans
* updates
* reinstall ie

[ Voor 15% gewijzigd door TafkaT op 12-05-2004 19:23 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

TafkaT schreef op 12 mei 2004 @ 19:20:
[...]

Nu wil ik niet bijdehand doen, maar het is dus IE onafhankelijk, redeneer ik uit mijn ervaringen met downloadmanagers (meerdere soorten geprobeerd)

[...]
Ik zie niet dat jij een andere browser hebt geinstalleerd. Totdat je dat hebt gedaan is dit een IE probleem :) Je zegt trouwens in de titel Kan niet downloaden boven 2 mb maar werkt een bestand van 5 k wel dan? En kun je zo'n bestand (bijvoorbeeld een JPG ofzo) wel bekijken; maar dus niet downloaden?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TafkaT
* TafkaT redeneert verder:

Ik denk dat het soms wel werkt, zolang het maar binnen de cache-limiet van de hd valt?
Het is namelijk zo, dat kleinere bestanden wel op te slaan zijn.
Het zijn btw allemaal FAT32-schijven, waarvan er 1 moeilijk doet.
Misschien is het toch een hardware-defect?

[ Voor 25% gewijzigd door TafkaT op 12-05-2004 19:29 ]

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dit kan raar klinken maar probeer je pc eens te checken op spyware, ik had ook constant een of ander vaag proggie die van mn media bestaden (BV WMF, MP3, AVI) die ik op dat moment aan het downloaden was de extentie wijzigde :|

I am the great Cornholio!

• TafkaT
Om toch even het antwoord te bewaren voor het nageslacht:

Het is opgelost door de gehele netwerkinstellingen te wissen, rebooten, en daarna opnieuw te installeren. Heb nog steeds geen idee hoe het kwam, maar misschien was er iets mis met een van de bestanden oid.

In ieder geval bedankt allemaal.
_/-\o_

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

TafkaT schreef op 15 mei 2004 @ 20:01:
Om toch even het antwoord te bewaren voor het nageslacht:

Het is opgelost door de gehele netwerkinstellingen te wissen, rebooten, en daarna opnieuw te installeren. Heb nog steeds geen idee hoe het kwam, maar misschien was er iets mis met een van de bestanden oid.

In ieder geval bedankt allemaal.
_/-\o_
Dat hadden we inderdaad niet kunnen raden nee :D Fijn dat je de oplossing nog even laat weten :)

---

Pagina: 1