Weet er iemand hoe ik de standaard locatie van een pst file kan veranderen in Outlook 2002? Het moet wel gebeuren op een "clean install", dus er is nog geen gebruiker op aangemeld. Het zal waarschijnlijk met regedit ofzo moeten gebeuren.
Als je Personal Folders instelt, dan geef je toch meteen de locatie op
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Wat had je zelf al gevonden en geprobeerd? Maak je gebruik van een Exchange server?
Het volgende kun je met wat aanpassingen wellicht zelf gebruiken:
Het volgende kun je met wat aanpassingen wellicht zelf gebruiken:
standaard pst file locatie veranderen > [Outlook2k2] Clean install - Default PST locatie veranderen*When you deploy Outlook 2003, you can use the Custom Installation Wizard or Custom Maintenance Wizard from the Office Resource Kit (ORK) to determine what kind of .pst files users can create. On the wizards' Change Office User Settings page, look for the PST Settings options under Microsoft Office Outlook 2003/Miscellaneous. You can set values for "Default location for .pst files" and "Preferred PST Mode (Unicode/ANSI)." A Unicode .pst file is the new type supported in Outlook 2003; ANSI refers to the older type that's limited to 2GB. Setting the Preferred PST Mode adds a string registry value named NewPSTFormat to the HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook subkey. NewPSTFormat can have the following values:
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
We maken inderdaad gebruik van een exchange server. Het probleem is dat we een image maken waarin standaard een andere locatie als de standaard locatie zou moeten worden aangegeven. Omdat gebruikers het niet weten of kunnen om de juiste locatie aan te duiden. Ik heb al wat gegoogeld maar niets bruikbaar gevonden. Ik ben nu ORK kit 2003 aan het instaleren om dit te testen. Ik ben benieuwd of dit gaat lukken voor Outlook XP. In regedit ben ik al gaan zoeken of ik ergens deze locatie kon veranderen maar zonder succes.