Als ik me goed herinnere zijn proxy buffers anders dan client buffers. Dus ik denk dat het antwoord nee is...
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
volgens mij is dat onmogelijk, een perproxy heeft geen mail interface.
maar je zou zelf misschien een script oid kunnen proberen te schrijven dat een blokje uit de proxy fetcht en doormailt (en omgekeerd0
maar je zou zelf misschien een script oid kunnen proberen te schrijven dat een blokje uit de proxy fetcht en doormailt (en omgekeerd0
10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
je kan gwoon je blokjes die af zijn naar jezelf toe mailen en dan thuis via een client gwoon flushen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
ik weet niet of proxy@dutchpowercows.org nog werkt, maar probeer er eens een mailtje naar te sturen, als ie nog werkt krijg je informatie over hoe en wat.
Verwijderd
Je kan zelf iets maken 
Dat als je een mailtje binnen krijgt die automatisch naar een client-map wordt gekopieerd, die client opstart en meteen alles flushed naar de lokale proxy. Hoe DAT allemaal moet weet ik niet, maar doe es creatief
Dat als je een mailtje binnen krijgt die automatisch naar een client-map wordt gekopieerd, die client opstart en meteen alles flushed naar de lokale proxy. Hoe DAT allemaal moet weet ik niet, maar doe es creatief
Pagina: 1