[PC] The Armies of Exigo

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:28
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/B6I93KU8GJ5O/picserver.gif

Verhaal:

Worlds collide in Armies of Exigo, a fantasy RTS where the boundaries of the battlefield are broken and war is waged both above and below the ground. This game takes strategy to new depths as elves, beasts, knights, and creatures of the darkness are locked in an epic battle for survival.

In the world of Exigo, where peace and prosperity have reigned for years, the empires of man and beast faces their greatest threat yet. A sinister force known as The Fallen has awaken to strike where the inhabitants of this world least expect - from underground.

Users will take control of massive armies, wage wars in the forests and river valleys of the surface, then descend into the caverns and catacombs of the underworld to face off against the dark evil.

Armies on all sides will have the ability to delve deep underground to travel unseen by foes or borrow up to the surface to unleash powerful attacks on unsuspecting enemies. The gamer must devise never before deployed strategies for combat and defense as attacks can come from all directions.

Conquer as the heavily fortified Empire and control an army of knights, dwarves, elves and gnomes. Ravage the plains with the nomadic Beasts, leading tribes of ogres, trolls and other fantastic creatures. Emerge from deep to consume the world of light with The Fallen – a powerful force of dark elves, fallen warriors, swarming insects and other horrific creatures of the dark.

Engage in an epic three-part single player campaign and save the world of Exigo from the evil that threatens to plunge the world into darkness. Or go online for massive multiplayer skirmishes with up to eight players striving to conquer the surface and underworld. Success can only be achieved through a balance of military might and strategic alliances.

Features:

• Control any of three different armies: The Empire (knights, wizards, elves), The Beast (ogres, trolls, lizardmen), and The Fallen (dark elves, fallen knights and creatures of the deep).

• Wage war on two fronts simultaneously – above and below the surface – with a unique dual layered map system.

• Stunning 3D visuals bring the characters and environments to life.

• Immerse yourself in a fully interactive world: Blow up bridges, destroy damns to flood the underworld, create avalanches to take out your enemies, cause subterranean lava flows to erupt aboveground, and dig tunnels from the surface into the caverns below.

• Engage the enemy with an army of up to 200 units for massive real time battles.

• Change the landscape of both the surface and underground by deploying units, such as Miners, and casting spells, such as Earthquake and Volcano.

• Single-player includes a three part campaign and skirmish mode to battle computer-controlled players.

• Go online and play in one of four multiplayer modes: Melee, Arena, Mission and Free for All.

Screens:

Afbeeldingslocatie: http://images.electronic-arts.de/imgsrv/general/screenshot2/9105_armies_of_exigo_screenshot_1.jpg/noheader

Afbeeldingslocatie: http://images.electronic-arts.de/imgsrv/general/screenshot2/9106_armies_of_exigo_screenshot_2.jpg/noheader

Afbeeldingslocatie: http://images.electronic-arts.de/imgsrv/general/screenshot2/9107_armies_of_exigo_screenshot_3.jpg/noheader

Afbeeldingslocatie: http://images.electronic-arts.de/imgsrv/general/screenshot2/9108_armies_of_exigo_screenshot_4.jpg/noheader

Afbeeldingslocatie: http://images.electronic-arts.de/imgsrv/general/screenshot2/9109_armies_of_exigo_screenshot_5.jpg/noheader

Afbeeldingslocatie: http://images.electronic-arts.de/imgsrv/general/screenshot2/9110_armies_of_exigo_screenshot_6.jpg/noheader

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084349337_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084349337_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084349337_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084349337_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084349337_4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Erwie/200405/1084349337_5.jpg

Facts:

Release date: nog niet bekend
Studio: Black Hole Games

[ Voor 6% gewijzigd door Ikkuh84 op 12-05-2004 11:06 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siliakus
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-10 10:17
de screenshots doen mij een beetje warcraft-achtig aan, als de gameplay ook zo is dan isset zeker een kaskraker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er leuk uit maar of de gameplay het ook is is natuurlijk weer afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Singleplayer demo Armies of Exigo te downloaden
Naast een groot aantal 'commerciële' titels, waagt Electronic Arts zich ook nog wel eens aan wat ambitieuzere projecten, zoals bijvoorbeeld Armies of Exigo, een door Black Hole Games ontwikkelde RTS. Het spel valt onder het fantasy genre, wat betekent dat we met een flink deel van de 'bekende' fantasierassen als trollen en elven aan de haal kunnen gaan, verdeeld over de drie speelbare fracties (The Empire, The Beast en The Fallen). Daarnaast belooft de game een interactieve speelwereld en battles met tot en nabij de 200 units in actie. Een voorproefje op het hoofdgerecht wordt vandaag middels een demo aangeboden. De file weegt rond de 100 MB en is vanaf deze website op te halen. Armies of Exigo moet deze herst in de winkel liggen.
Hier kan je hem downen: http://www.gamershell.com/download_6761.shtml

Bron:http://www.gamer.nl/nieuws/23309

Mijn eerste impressie van de demo : Wow wat ziet dat er mooi uit :9~ _/-\o_ Verder lijkt het heel veel op Warcraft 3 en dat vind ik alleen maar een plus punt ... spel speelt heerlijk weg en de omgevingen zien er echt gigantisch mooi uit. Dit wordt waarschijnlijk echt een toppertje :9~ :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:58
Heb de demo ook even gespeeld. Het lukt me alleen niet om met de camera te draaien of in te zoomen. Het ziet er wel mooi uit en het fantasy gedeelte voelt erg sfeervol aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
DarkShadow schreef op 20 augustus 2004 @ 09:10:
Heb de demo ook even gespeeld. Het lukt me alleen niet om met de camera te draaien of in te zoomen. Het ziet er wel mooi uit en het fantasy gedeelte voelt erg sfeervol aan.
Mja kon ik ook niet vinden maar zal mssn ook niet in de demo zitten :)

De sfeer is echt mooi gemaakt ... mooie fantasy wereld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dit ziet er inderdaad mooi uit. Ik ga meteen even de demo bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Sheit dit ziet er gaaf en goed uit he!!! Als het nou ook zo speelt hebben we misschien een mooie opvolger voor WC3... Ook al zal ik dat waarschijnlijk nog wel blijven spelen...

Vanavond maar eens de demo downen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:50

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Woei, leuk spel :) Ziet er allemaal erg mooi uit en speelt prima.

Grootste 'minpunt'. Het is gewoon fokking Warcraft :P Niks mis mee natuurlijk maar het spel is echt precies het zelfde. Vind ik niet erg maar heel creatief is het niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er leuk uit. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik meteen aan WC 3 moest denken toen ik die screenies zag, zoals meerdere mensen hier. Ach ja, beter goed gejat dan slecht verzonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
IceStorm schreef op 20 augustus 2004 @ 10:14:
Woei, leuk spel :) Ziet er allemaal erg mooi uit en speelt prima.

Grootste 'minpunt'. Het is gewoon fokking Warcraft :P Niks mis mee natuurlijk maar het spel is echt precies het zelfde. Vind ik niet erg maar heel creatief is het niet ;).
maar hier kan je op 2 lagen spelen dus boven de grond en onder de grond ... je kunt via 2 kanten iemand dus aanvallen :) Lijkt me wel cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Timocos schreef op 20 augustus 2004 @ 10:22:
maar hier kan je op 2 lagen spelen dus boven de grond en onder de grond ... je kunt via 2 kanten iemand dus aanvallen :) Lijkt me wel cool
Ok, dat heb ik nog niet gehad. Beetje jammer dat je niet kunt saven in de demo :).
Begrijp me niet verkeerd, het lijkt me een prima spel, het steekt goed in elkaar enzo maar ik zou me als Blizzard wel even achter de oren gaan krabben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 24-10 12:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Weird

Heel die site (gamershell) lijkt het niet te doen onder IE
ik krijg alleen maar een grijs achtergrondje :?

iemand een mirror of filename ?
hij lijkt me wel de moeite waard :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 24-10 12:06

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ah dat doet het

TNX !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Leuk spel.. ziet er mooi uit, lekker gebouwtjes bouwen en deze upgraden. Units bouwen waarvan de skills kunnen groeien, boven en onder de grond spelen.. Het is zeker wel vermakelijk..

Het enige minpuntje is dat de units soms wel eens een beetje vast raken en heel driftig heen en weer gaan bewegen, maarja dat mag de pret niet drukken...

/edit: oh ja en de heen en weer bewegende camera kan je best eens misselijk van worden..

Ik moet warcraft 3 ook maar eens gaan spelen.. k heb m toen der tijd gekocht, 3 levels gespeeld en verder niet gekomen (sja.. slechte eigenschap van mij, als een level lastig is heb ik vaak geen zin meer om t verder te spelen).

[ Voor 9% gewijzigd door Tentacle1 op 20-08-2004 13:49 ]

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fileplanet geeft nu beta accounts weg voor de closed beta die eraan komt op een first come base:

http://www.fileplanet.com/betacenter/aoe/signup/

Ik zit erin,kan aleen nog niet spelen want ik moet een uur wachten voordat ik de client kan downloaden :(

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:58
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 22:36:
fileplanet geeft nu beta accounts weg voor de closed beta die eraan komt op een first come base:

http://www.fileplanet.com/betacenter/aoe/signup/

Ik zit erin,kan aleen nog niet spelen want ik moet een uur wachten voordat ik de client kan downloaden :(
kheb me net opgegeven, duim voor me :)

edit: whoehoe, beter, je wordt automatisch geaccepted...

[ Voor 7% gewijzigd door DarkShadow op 19-09-2004 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

um als je hebt opgegeven zit je er in(als ie je een key geeft,ik kreeg namelijk de melding direct erna dat ik geaccpeteerd was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38

bAdmuTs

mAzE

Heb me ook maar vast opgegeven en ben nu ook de demo aan het downloaden, ben benieuwd. Het ziet er iig zeer mooi uit :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Dit is idd erg mooi, ben benieuwd wanneer ie uitkomt :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh ik kom maar niet door die wachtrij heen,ik sta erin maar de expecting time till download gaat alleen maar omhoog(zal wel weer een 56ker aant downloaden zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Ik heb nu wat gespeeld en ik moet zeggen, wat een vreemde maar zo ongelovelijke gave game :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 14:58
sta in de queue nu :P ben benieuwd als ie binnen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand hier effe de link copy posten voor de download page,mn moeder wist weer eens niet hoe ze een download moest starten en ik zat op school,verdomde wachtrij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 21:15:
kan iemand hier effe de link copy posten voor de download page,mn moeder wist weer eens niet hoe ze een download moest starten en ik zat op school,verdomde wachtrij ook.
Van de beta bedoel je :?, je moet eerst een dir selecten en dan gaat het downloaden vanzelf als je aan de beurt bent ;), toen ik wakker werd was ie bij mij klaar :)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat ik lechte mn moe(ik moest naar school) ook uit,maar die was te stom om er binnen 5 min bij te zijn en dan verbreekt fileplanet de verbinding,maar ja heb me maar weer opnieuw opgegeven(heb toch niks berts te doen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds den mp demo aan het spelen, dit spel is gewoon zo gaaf

Het heeft veel van Starcraft met wc3 elementen erin.
Dat maakt het zo goed :D

Wat wil je, grotendeels van de makers zijn hardcore Starcrafters geweest en hadden gewerkt bij Blizzard en er zitten er ook een paar van westwood bij :)

iedergeval, ik raad iedereen deze game aan als je op RTS games geilt, want dit DE game :)

GreetZ

http://images.ea.com/eaga.../800x600/screenshot_6.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2004 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Nou dit spel belooft in mijn ogen ook echt wat te worden!!! Ga vanavond de MP demo maar eens downloaden en misschien wordt dit weer eens een aankoop waardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:35

On_E

Housemusic

Het is inderdaad een leuk spel, maar gamespy zal ervoor zorgen dat het geen grote online community krijgt ben ik bang....

Vind Warcraft III trouwens wel leuker, maar ik vind dat hero-gebeuren dan ook gewoon cool.

In die MP demo is The Empire trouwens zwaar de beste, die priests man... pffff

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
On_E schreef op 09 november 2004 @ 14:57:
Het is inderdaad een leuk spel, maar gamespy zal ervoor zorgen dat het geen grote online community krijgt ben ik bang....

Vind Warcraft III trouwens wel leuker, maar ik vind dat hero-gebeuren dan ook gewoon cool.

In die MP demo is The Empire trouwens zwaar de beste, die priests man... pffff
Ja Gamespy sucked extreem. Heb nog nooit gedurfd een spel via die *&*^service online te spelen. Ben inderdaad een groot WCIII fan en hoopte eigenlijk dat dit een mooie opvolger zou zijn, maar goed misschien alleen leuk voor tussendoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op 09 november 2004 @ 16:32:
[...]

Ja Gamespy sucked extreem. Heb nog nooit gedurfd een spel via die *&*^service online te spelen. Ben inderdaad een groot WCIII fan en hoopte eigenlijk dat dit een mooie opvolger zou zijn, maar goed misschien alleen leuk voor tussendoor!
het gaat harstikke goed online vindt ik, ik hoop gewoon dat het beetje bekend wordt bij de andere mensen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Enorme kick weer

Ik heb het spel nu en het is echt geweldig :) Graphics zien er echt geweldig uit en de sfeer zit er lekker in .. begin filmpje was ook super mooi en het spel speelt echt lekker :)

Units zien er ook cool uit .. vooral die grote trollen ... helaas wordt deze game een beetje ondergesneeuwt door Battle for Middle Earth .. wat deze game totaal niet verdiend .. echt een toppertje !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timocos schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:30:
Enorme kick weer

Ik heb het spel nu en het is echt geweldig :) Graphics zien er echt geweldig uit en de sfeer zit er lekker in .. begin filmpje was ook super mooi en het spel speelt echt lekker :)

Units zien er ook cool uit .. vooral die grote trollen ... helaas wordt deze game een beetje ondergesneeuwt door Battle for Middle Earth .. wat deze game totaal niet verdiend .. echt een toppertje !!!
Gisteren even mee aan de slag geweest en ik moet zeggen dat het niet echt tegenvalt :P.
Het is wel leuk om te zien dat ze echt heel de game, van hotkeys tot de menustructuren naar star- / warcraft gemodelleerd hebben. Maarja, nu zit ik wel de gehele tijd met zo'n gevoel van; het lijkt erop maar is het _net_ niet :/.

Dit in combinatie met het niet al te beste gamespy-online gebeuren ben ik bang dat ik het toch maar bij de blizzard franchise ga houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Ok... Ik ga hem denk ik ook maar proberen... Maar is de SP campaign een beetje lang of ben je er zo doorheen??? Daarbij vraag ik me af hoe groot de online community is... Ik heb de demo gespeeld maar was niet echt onwijs enthousiast, zijn er mensen die deze WC3 fan over kunnen halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
AJ1815 schreef op donderdag 09 december 2004 @ 13:16:
Ok... Ik ga hem denk ik ook maar proberen... Maar is de SP campaign een beetje lang of ben je er zo doorheen??? Daarbij vraag ik me af hoe groot de online community is... Ik heb de demo gespeeld maar was niet echt onwijs enthousiast, zijn er mensen die deze WC3 fan over kunnen halen???
Ben nu in level 4 ( of was het 3 :? ) en het spel lijkt echt gruwelijk op WC3 ... zelfde soort spells enzo ... maar toch vind ik dit er mooier uitzien .. maar dat merk je ook aan de FPS ... soms best laag en stottert ie ... maar vind echt super spel .. muziek goed .. verhaal goed enz :) Aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Zeker leuk spel. Ik vind het alleen wel raar dat je ze nog steeds niet hoort goud minen of hout hakken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mr_Knight schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 23:10:
Zeker leuk spel. Ik vind het alleen wel raar dat je ze nog steeds niet hoort goud minen of hout hakken. :/
Klopt, best vaag idd .. maarja stoor ik me niet zo aan .. verder is echt top spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze game rocked.

Als je online gaat.
Moet je registreren bij EA
En al de gamers van Aox zitten in room: Aox Chat

http://www.aoxlegacy.com/ is een hele goede pagina met unit stats en veel helpende members :)

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Heb het spel ook nu en ziet er best goed uit.
Alleen de meeste gebouwen zijn allemaal zwart, dat lijkt me niet echt te kloppen.
Heeft iemand anders dat ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:31

Infinchible

Woef!

Ik heb het spel ook eindelijk en ik vind het zeker heel vermakelijk!
Echt mooi spel ook, niet zo mooi als spellforce, vind ik, maar dit is toch ook erg leuk!
Alleen ik ben nu met de campaign bezig in level 3, bij de margoth city, en die is ingenomen.
Ik heb daar alleen te weinig gold, ik krijg die stad niet aangevallen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

En op hierboven: Ik heb geen enkele zwarte gebouwen, misschien even andere video-drivers proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ja dat is inderdaad een goed idee.
Zal het eens proberen, alhoewel mijn pogingen tot het downloaden van de laatste driver niet echt veel opleveren. Ligt misschien aan mij maar kan daar alleen maar op ads klikken op die nvidia site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Finch85 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 19:43:
Ik heb het spel ook eindelijk en ik vind het zeker heel vermakelijk!
Echt mooi spel ook, niet zo mooi als spellforce, vind ik, maar dit is toch ook erg leuk!
Alleen ik ben nu met de campaign bezig in level 3, bij de margoth city, en die is ingenomen.
Ik heb daar alleen te weinig gold, ik krijg die stad niet aangevallen.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

En op hierboven: Ik heb geen enkele zwarte gebouwen, misschien even andere video-drivers proberen?
Hmm te weinig goud ?? Ik zit ook in dat level en zit nu continu legers te pompen. Heb genoeg goud enzo .. heb je wel een basis links onder ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ben erachter gekomen dat bij die popup die je krijgt waarin ads staan, je ook de download krijgt, echter deze werd niet geladen door netwerk probleempje. Via de server pc ging het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible

Infinchible

Woef!

Timocos schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:26:
[...]

Hmm te weinig goud ?? Ik zit ook in dat level en zit nu continu legers te pompen. Heb genoeg goud enzo .. heb je wel een basis links onder ??
Hmm, nou ik had al me goud al een tijdje op, en ik had maar een klein legertje nog. Ik had dus een probleem dacht ik. Nou bleek dus dat ik nog 25 torens had staan met elk 2 boogschutters erin, die was ik helemaal vergeten.
Hiermee kon ik het level dus makkelijk halen verder, en ik wist niet dat die trebuchet zo makkelijk kon zijn! Hoef je niks te doen, als je eenmaal hem in handen hebt.
Het volgende level had ik ook nog maar nét gehaald, dat is in de stad zelf. Ik had nog maar seconde nodig en ik ging dood, maar hij deed het toen wel, victorious.
Ik ga maar niet zeggen wat er toen gebeurde, leuk verteld dat verhaal trouwens.
Echt een goed spel!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag het spel gisteren ook al in een review bij Gammo. Ik wist eerst de titel niet en dacht echt dat het een Warcraft-deel was. Wel leuk dat je ook ondergronds je kan verplaatsen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Finch85 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 00:46:
[...]

Hmm, nou ik had al me goud al een tijdje op, en ik had maar een klein legertje nog. Ik had dus een probleem dacht ik. Nou bleek dus dat ik nog 25 torens had staan met elk 2 boogschutters erin, die was ik helemaal vergeten.
Hiermee kon ik het level dus makkelijk halen verder, en ik wist niet dat die trebuchet zo makkelijk kon zijn! Hoef je niks te doen, als je eenmaal hem in handen hebt.
Het volgende level had ik ook nog maar nét gehaald, dat is in de stad zelf. Ik had nog maar seconde nodig en ik ging dood, maar hij deed het toen wel, victorious.
Ik ga maar niet zeggen wat er toen gebeurde, leuk verteld dat verhaal trouwens.
Echt een goed spel!!!!
Hoe krijg je in vredesnaam die siege catapults kapot daar rechtsbovenin? Kan er niet komen met m'n mannetjes?

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Occy74 schreef op zondag 26 december 2004 @ 03:56:
[...]
Hoe krijg je in vredesnaam die siege catapults kapot daar rechtsbovenin? Kan er niet komen met m'n mannetjes?
Je gaat naar de catacomben met een legertje ( ingang staat recht van je kasteel .. lijkt een beetje op een kapel ) en gaat eerst ff al het geld daar beneden pakken ... dan kom je een paar spinnen tegen .. die mol je.. en dan krijg je een mijnwerkersteam die een ingang maakt naar de catapulten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-10 10:49
Timocos schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:39:
[...]

Je gaat naar de catacomben met een legertje ( ingang staat recht van je kasteel .. lijkt een beetje op een kapel ) en gaat eerst ff al het geld daar beneden pakken ... dan kom je een paar spinnen tegen .. die mol je.. en dan krijg je een mijnwerkersteam die een ingang maakt naar de catapulten :)
dude _/-\o_ _/-\o_ , nooit aangedacht om ondergronds te loeren etc. doh 8)7
(cheaten mbv trainers heeft dus ook nadelen, ik dacht gewoon legers blijven pompen dan red je het wel maar nee dus) :)

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-10 13:39
Timocos schreef op zondag 26 december 2004 @ 11:39:
[...]

ik ben dit spel zelf ook sinds een weekje aan het spelen, en ik vind het vrij pittig
ik zit ook in het level waarin je margoth moet verdedigen,
en heb een paar vraagjes:

- moet je die catapulten slopen?
- of kan je ze zelf gebruiken?
- aan de rechterkant van je kasteel zit toch een basis van de vijand?
daar word ik iig (ook) door aangevallen

en die catapulten waren wil irritant, maar niet m'n grootste probleem..
dat zijn die troepen die door m'n andere ingang doorbreken,
komen met steeds grotere groepen ... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
marc1982 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:16:
[...]

ik ben dit spel zelf ook sinds een weekje aan het spelen, en ik vind het vrij pittig
ik zit ook in het level waarin je margoth moet verdedigen,
en heb een paar vraagjes:

- moet je die catapulten slopen?
- of kan je ze zelf gebruiken?
- aan de rechterkant van je kasteel zit toch een basis van de vijand?
daar word ik iig (ook) door aangevallen

en die catapulten waren wil irritant, maar niet m'n grootste probleem..
dat zijn die troepen die door m'n andere ingang doorbreken,
komen met steeds grotere groepen ... :(
Gewoon gigantisch veel eachttorentjes bouwen bij de 2 ingangen ... en reparen natuurlijk ... en die katapulten kan je niet innemen helaas.

De laatste 5 of 10 minuten komen er gigantisch veel aanvallen ... zet dan al je troepen gewoon bij het poppetje dat je moest verdedigen en bouw daar ook tig torentjes. Zo heb ik het gehaald .. met heeel veel mazzel want er stond mission complete bij mij in beeld maar toen ging mijn mage toch nog net dood ... maar had level wel gehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
Timocos schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:19:
[...]

Gewoon gigantisch veel eachttorentjes bouwen bij de 2 ingangen ... en reparen natuurlijk ... en die katapulten kan je niet innemen helaas.

De laatste 5 of 10 minuten komen er gigantisch veel aanvallen ... zet dan al je troepen gewoon bij het poppetje dat je moest verdedigen en bouw daar ook tig torentjes. Zo heb ik het gehaald .. met heeel veel mazzel want er stond mission complete bij mij in beeld maar toen ging mijn mage toch nog net dood ... maar had level wel gehaald 8)
zal het morgen weer ff proberen dan..

en hoe zit het met die catapults dan?
blijft het niveau stijgen?
want dit level is toch wel behoorlijk pittig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Paar tips voor dat 30 min Margoth level:

- Pak zodra je begint Dunehelm en 1 priest, en sloop de catapulten van de vijand (midden in je basis is zo'n soort tempel, daar naar binnen gaan, onder de grond vind je een miner team en dan is het een kwestie van slopen ;).
- Vrijwel meteen heb je een catapult klaar. Gebruik deze om 1 van je 2 gates te beschermen door er gewoon constant te force firen.
- Verder heb ik bijde gates afgesloten met een ca 10 torens met elk 2 elves.
- Bouw ranzig veel peasants zodat geld iig geen probleem is.
- Bouw wat towers rond Alric om die dragons af te weren

Klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
IceStorm schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:59:
Paar tips voor dat 30 min Margoth level:

- Pak zodra je begint Dunehelm en 1 priest, en sloop de catapulten van de vijand (midden in je basis is zo'n soort tempel, daar naar binnen gaan, onder de grond vind je een miner team en dan is het een kwestie van slopen ;).
- Vrijwel meteen heb je een catapult klaar. Gebruik deze om 1 van je 2 gates te beschermen door er gewoon constant te force firen.
- Verder heb ik bijde gates afgesloten met een ca 10 torens met elk 2 elves.
- Bouw ranzig veel peasants zodat geld iig geen probleem is.
- Bouw wat towers rond Alric om die dragons af te weren

Klaar ;)
dank je,
kan ik zeker wel gebruiken
die torens zijn beter met elves erin ipv niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

marc1982 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:16:
dank je,
kan ik zeker wel gebruiken
die torens zijn beter met elves erin ipv niks?
Yep, met elves erin is in dit geval erg handig omdat de beesten dan eerst op je toren in gaan rammen voordat ze je elves kunnen slaan. Met een toren of 10 (dus 20 elves ;)) kwam er bij mij echt niks meer door (in combi met catapult vlak voor mijn south gate torens met force fire ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc1982
IceStorm schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:49:
[...]

Yep, met elves erin is in dit geval erg handig omdat de beesten dan eerst op je toren in gaan rammen voordat ze je elves kunnen slaan. Met een toren of 10 (dus 20 elves ;)) kwam er bij mij echt niks meer door (in combi met catapult vlak voor mijn south gate torens met force fire ;)).
handige tip :)

force fire is?
constant op bepaalde plek vuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:45
Ik speel dit spel ook sinds een paar dagen. Wow, dit is zo ongeveer de grootste Rip off die ik ooit gezien heb. Bijna alles is uit Warcraft 2 of 3 gejat. Wat een grap :P

Is dit spel zo'n flop geworden dat het maar 3 paginaatjes telt op GoT? De website is ook al niet veel soeps.

Ik speel een beetje custom games, maar weten jullie misschien wat je het beste kan doen tegen hordes, massa's Valkrys? Als je Empire speelt dan. Ik probeerde mass Phoenix + Valkrys, maar dat werkte niet zo goed. Phoenixen waren zo dood, en de Valkrys waren outnumbered.

Maar goed, speelt iemand dit überhaupt nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

WizZie- schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 00:37:

Maar goed, speelt iemand dit überhaupt nog?
Ik denk het niet aangezien de laatste post van begin dit jaar is.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1