Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Yakumo PDA Omnikron incl. GSM iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik ben opzoek naar een pda-tje, met ingebouwde gsm.

Nu ben ik bij de Conrad dit model tegen gekomen:

YAKUMO PDA OMNIKRON

productomschrijving:

Het draadloze wonder is nu binnen handbereik! Deze PDA met GSM-functie wordt geleverd met cradle! Dé oplossing voor het opslaan van contacten, afspraken, het versturen en ontvangen van e-mail, surfen over het Internet, het luisteren van uw favoriete MP3 nummers en niet te vergeten bellen en gebeld worden in binnen- en buitenland!
Technische spec.: Samsung 2410 200 MHz ARM 9 Processor • Windows Mobile 2003 Phone edition • 3,5" LC-display, LED Backlight, TouchScreen met 65.000 kleuren • Geheugencapaciteit 64 MB waarvan 32 MB voor het besturingssyteem is • Geïntegreerde MP3 speler, luidspreker, microfoon en voicerecorder • Geïntegreerde camera • Uitbreidingsslot voor SD/IO-, SD- en MMC-cards • GPRS Class B, Mulit-slot10 • Infrarood poort • Verwisselbare Li-Polymer 1050 mAh accu.
Omvang levering: PDA • Cradle • Hoofdtelefoon • Netvoeding • Leren etui • USB-kabel • Software: Sim Card Manager, Image Maker, Backup Utility en alle benodigde drivers • Handleiding op CD-ROM.
Systeemvereisten: PC Pentium II 450 MHz, 64 MB RAM, 40 MB harde schijf, USB-aansluiting, Windows 98 SE, ME, 2000 of XP.

Dit lijkt me dus echt een perfekt PDA-tje voor weinig geld :) €429,-
Iemand ervaring met dit speeltje???

Verwijderd

koop je een 2e hands qtek 1010 (oude gen) dus XDA/MDA, veel beter en goedkoper. voor die bijna 500 euro koop je zelfs een MDA 2/XDA 2 met ingebouwde camera etc.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is nog een vrij nieuw product van Yakumo,
ik kan er zelf niets over vinden.

Weet misschien iemand een goede review te vinden?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met ervaring ?

Verwijderd

op pocketpc-club.nl staat er een review van. wordt ook verkocht onder de naam van mio. hij was negatief bevonden