Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
[ Voor 27% gewijzigd door Wietse op 12-05-2004 09:38 ]
edit: kan het niet meer terugvinden... dacht toch zeker dat 't op GoT was.
Nou ja...
[ Voor 48% gewijzigd door benoni op 12-05-2004 09:43 ]
Er wordt een 10 Mhz. G3 geëmuleerd, wat er op neer komt dat de muis niet eens vloeiend beweegd.Martin Sturm schreef op 12 mei 2004 @ 09:38:
Ik wil het ook nog wel eens testen binnenkort als ik wat tijd heb... ik ben vooral benieuwd hoe snel het is
Due to the nature of emulation, PearPC is quite slow (the client will run about 500 times slower than the host). Note that only the CPU is that slow, the speed of the emulated hardware doesn't suffer that much from the emulation; e.g. the speed of simulated harddrive/CDROM is quite good, especially when using the busmaster interface. This situation is better if you can use the JITC (about 40 times slower) but still not ready for productive use.
[ Voor 43% gewijzigd door Wietse op 12-05-2004 09:43 ]
Houd er wel rekening mee dat het pas de aller eerste versie is van de software. Ik denk dat het wel in een verdere fase stukken sneller kan zijn. Zou ook leuk zijn trouwens, kunnen de mensen MacOSX ontdekken voordat ze echt een Apple moeten kopen. Wat wel weer vreemd is, is dat er ook een MacROM word gesimuleerd en dat is illegaal tenzij je hem van je eigen Mac afhaalt.ZeTt schreef op 12 mei 2004 @ 09:40:
[...]
Er wordt een 10 Mhz. G3 geëmuleerd, wat er op neer komt dat de muis niet eens vloeiend beweegd.
Ook moet je natuurlijk nog MacOSX zelf kopen wat de meeste mensen er alsnog van weerhoud. Maar verder natuurlijk wel leuk om te proberen en andere leuke systemen te draaien.
Dit topic is gesloten.
![]()