| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Te krijgen bij de auto- / telecomhandel.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
De set die ik heb gekocht is 2e hands, de persoon van wie ik hem heb is betrouwbaar dus ik ben niet opgelicht. Ik kreeg een doos met losse spullen en heb alles geisntalleerd behalve een witte kubus met 4 aansluitingen..is dit het boxje waar jullie het over hebben ?
Verwijderd
Verwijderd
i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING
Deze kabel doet niets anders dan een signaaltje naar de radio sturen, waardoor de radio 'mute', dus geen geluid meer uitstuurt. Hij zorgt er dus niet voor dat je het geluid van je carkit over de speakers hoort, daar heb je nog een losse module voor nodig. Wellicht dat dat inderdaad dat witte blokje is. Kun je daar wat meer over vertellen, hoe ziet het eruit, wat voor aansluitingen zitten er op (pics?)?
Kamperen; alles wat je thuis laat is meegenomen!
het witte blokje kan ik rond 1 uur wel pictures van maken..
i9 9900K, ASRock B365 Phantom Gaming 4, 32GB DDR4, EVGA RTX3070Ti XC3 ULTRA GAMING
Het geluid komt uit het speakertje bijgeleverd bij je carkit en dan is idd die mute handig. Bij mij werkt het wel aangesloten op radio dat mute zichtbaar wordt.
(althans, dat begrijp ik ervan; ik heb het laten installeren
Ik frut, dus ik epibreer
Ja, dat is de 'regelunit' die de microfoon, carkit en speaker met elkaar verbindt en ook de mute regelt als er een telefoongesprek is.whitehouse schreef op 12 mei 2004 @ 09:54:
hoe ziet de mute-box eruit ? is dat dat grote zwarte kastje ?? (waar de telefoonkabel ook in gaat)
Signatures zijn voor boomers.

Linksboven de houder, rechts daarvan de regelunit, linksonder die speaker waar het gesprek over gaat, midden onder bevestigingsplaatje en rechts onder ook. Dat kabeltje voor microfoon.
Dus mutebox
En ik kan me voorstellen dat hij het zo heeft gedaan dat hij het signaal gesplit zou kunnen hebben van de regelunit naar de speaker, ook een signaal IN heeft gedaan. Maar dat is niet 'standaard' dan.
Het zou kunnen zijn dat hij het niet zo heeft bedoeld 'over de boxen' maar bedoelde de speaker.
[ Voor 33% gewijzigd door M.I.G. op 12-05-2004 10:07 ]
Bij de halfords bv hebben ze wel zo'n setje zodat het geluid netjes over de boxen loopt. (het zou ook kunnen dat hier zo'n muteboxfunctie in verwerkt is, maar dat weet ik nie...)
[ Voor 6% gewijzigd door yeroen1979 op 12-05-2004 10:12 ]
A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.
Voor het doorzetten van het geluid naar de boxen, gebruik je altijd de speaker-uitgang.
De gele draad schakelt bij een gesprek alleen maar een massa op de draad, waardoor de radio weet dat hij moet schakelen.
Verwijderd