Hoi,
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc met:
MSI K8T Neo-FIS2R (BIOS 1.4)
AMD Athlon 64 3200+
Western Digital WD2500JB (IDE dus)
Sapphire ATLANTIS 9800 PRO
Hij doet alles goed tot ik de SATA driver ga installeren. Nadat ik dat heb gedaan gaat het systeem schokken.
Ik heb het volgende gedaan:
WinXP geinstalleerd
Netwerkkaart geinstalleerd
SP1 geinstalleerd
VIA Hyperion 4.51 (alles draait nog goed ..)
Promise sata + via SATA (alles gaat haperen)
Na verwijderen SATA devices in de apparaatbeheer draait alles weer ok ?? maar na boot worden ze natuurlijk weer geinstalleerd en schokt hij weer. hierna de rest van de drivers geinstalleerd maar dat maakt allemaal niks uit.
Nu heb ik daarna in de bios de SATA uitgezet en is alles weer ok, maar het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is. Heeft er iemand nog tips of ziet iemand iets wat ik verkeerd doe.. en zijn er nog andere SATA driver versies? ik kon niks vinden?
Bvd,
Kasper
Ik heb sinds gisteren een nieuwe pc met:
MSI K8T Neo-FIS2R (BIOS 1.4)
AMD Athlon 64 3200+
Western Digital WD2500JB (IDE dus)
Sapphire ATLANTIS 9800 PRO
Hij doet alles goed tot ik de SATA driver ga installeren. Nadat ik dat heb gedaan gaat het systeem schokken.
Ik heb het volgende gedaan:
WinXP geinstalleerd
Netwerkkaart geinstalleerd
SP1 geinstalleerd
VIA Hyperion 4.51 (alles draait nog goed ..)
Promise sata + via SATA (alles gaat haperen)
Na verwijderen SATA devices in de apparaatbeheer draait alles weer ok ?? maar na boot worden ze natuurlijk weer geinstalleerd en schokt hij weer. hierna de rest van de drivers geinstalleerd maar dat maakt allemaal niks uit.
Nu heb ik daarna in de bios de SATA uitgezet en is alles weer ok, maar het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is. Heeft er iemand nog tips of ziet iemand iets wat ik verkeerd doe.. en zijn er nog andere SATA driver versies? ik kon niks vinden?
Bvd,
Kasper