Hoi Tweaknetters
Ik ben namelijk in het bezit van de Canon Powershot S1 IS
de specs:
3.2 megapixel
10 X Optical Zoom + 3.2 digitale zoom = 32 X zoom (optisch + digitale zoom)
met Image Stabilizer
F2.8-3.1
een goeie videomode (640*480 @ 30 fps)
rotating screen en een Electronic Viewfinder (EVF)
voor een complete review kun je terecht bij: http://www.dcresource.com...hot_s1-review/index.shtml
Mijn ervaring:
Ik heb deze digitale camera in april gekocht toen ik in Miami was, want ik moest met school naar Panama, dus ging ik lekker een back-up camera kopen als er iets mocht gebeuren met mijn Powerschot 230. Gelukkig heb de S1 IS gekocht, want toen ik in Panama bent aangekomen gaf mijn 1 jaar oude powershot 230 de geest
Maar ja niks aan te doen, Dus ging ik lekker met mijn S1 IS aan de slag en het eindproduct was: 1628 foto's, das erg veel zeg
anyways, genoeg met het gepraat, nu de positieve en negatieve aspecten van de powershot S1 IS:
Positief:
10 X Optical Zoom met Image Stabilizer (je kunt verre objecten dichter bij brengen).
3.2 megapixel (genoeg voor mij, want ik print bijna nooit foto's)
Een goeie videomode (640*480 @ 30 fps)
een rotating screen met een EVF
Support voor add-on lenses en kan bediend worden met de wireless remote control (WL-DC100)
Gebruikt AA (penlite batterijen), Ik heb 4 stuk Duracell batterijen, elk zijn 2050 mah en de oplader die ik erbij kreeg, laad alle 4 in 30 min!!!!
Negatief:
geen Auto-focus lamp
Voor de rest is het een prima camera voor de mensen die veel zoom willen hebben en die hun portemonnee niet kapot maakt
Heb de S1 IS bij bestbuy gekocht voor $ 499,99
Ik wil graag weten of er andere GOT'users zijn die ook deze camera hebben.
Sergio.
p.s. 1) Ik post later een paar pics van Panama met hun settings
2) Wordt niet kwaad over de topic, want dit is mijn eerste keer dat ik een topic opent.
Ik ben namelijk in het bezit van de Canon Powershot S1 IS
de specs:
3.2 megapixel
10 X Optical Zoom + 3.2 digitale zoom = 32 X zoom (optisch + digitale zoom)
met Image Stabilizer
F2.8-3.1
een goeie videomode (640*480 @ 30 fps)
rotating screen en een Electronic Viewfinder (EVF)
voor een complete review kun je terecht bij: http://www.dcresource.com...hot_s1-review/index.shtml
Mijn ervaring:
Ik heb deze digitale camera in april gekocht toen ik in Miami was, want ik moest met school naar Panama, dus ging ik lekker een back-up camera kopen als er iets mocht gebeuren met mijn Powerschot 230. Gelukkig heb de S1 IS gekocht, want toen ik in Panama bent aangekomen gaf mijn 1 jaar oude powershot 230 de geest
Maar ja niks aan te doen, Dus ging ik lekker met mijn S1 IS aan de slag en het eindproduct was: 1628 foto's, das erg veel zeg
anyways, genoeg met het gepraat, nu de positieve en negatieve aspecten van de powershot S1 IS:
Positief:
10 X Optical Zoom met Image Stabilizer (je kunt verre objecten dichter bij brengen).
3.2 megapixel (genoeg voor mij, want ik print bijna nooit foto's)
Een goeie videomode (640*480 @ 30 fps)
een rotating screen met een EVF
Support voor add-on lenses en kan bediend worden met de wireless remote control (WL-DC100)
Gebruikt AA (penlite batterijen), Ik heb 4 stuk Duracell batterijen, elk zijn 2050 mah en de oplader die ik erbij kreeg, laad alle 4 in 30 min!!!!
Negatief:
geen Auto-focus lamp
Voor de rest is het een prima camera voor de mensen die veel zoom willen hebben en die hun portemonnee niet kapot maakt
Heb de S1 IS bij bestbuy gekocht voor $ 499,99
Ik wil graag weten of er andere GOT'users zijn die ook deze camera hebben.
Sergio.
p.s. 1) Ik post later een paar pics van Panama met hun settings
2) Wordt niet kwaad over de topic, want dit is mijn eerste keer dat ik een topic opent.
Tweakers.net & GoT RULEZ