Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waar vind ik in hemelsnaam krachtige 12cm 220v fans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek nu al ruim een jaar naar goede 12cm 220v fans.
Misschien stel ik wel te hogen eisen. Ik heb al op de site van papst gekeken maar ik zie nergens bestelmogelijkheden.
Hoe kom ik in hemelsnaam aan deze dingen, computerwinkels hebben ze niet, de elektroboer ook niet.

Iemand misschien een NL shop/webshop, waar een grote keuze is?

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-11 13:57
probeer het eens bij een zaak die horeca spullen repareerd. Ik heb in ieder geval zeker papst fans in een mussana slagroomapparaat gezien.

En denk niet dat ze niet vast kunnen lopen papst fans, echt wel :P als je maar lang genoeg slagroom morst en laat stollen/indrogen :D

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

hey ik heb ze bij de conrad in boekelo zien liggen.. ik weet niet of ze ook op www.conrad.nl staan... succes iig

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 03:12 ]

• 10011
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10-2022

10011

binair rekend zo makkelijk

ik heb er nog 1 liggen :)

kon er een hovercraft mee bouwen dus hij is best wel krachtig. Lees kan genoeg druk genereren.

een trage pc met xp :) nu benk zeker niet meer koel :P

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:54

TheBorg

Resistance is futile.

Gewoon online bestellen bij Display Electronics of Farnell.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 02:06:
Misschien stel ik wel te hogen eisen. Ik heb al op de site van papst gekeken maar ik zie nergens bestelmogelijkheden.
Dan heb je niet goed gekeken: http://www.papst.de/papst-express/
Zelf ook al eens besteld, prima service :)
Pagina: 1