Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Email met nokia3650 (Orange) Error?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Even de situatie :
Ik heb een nokia 3650 met Orange abbo (met Orange World actief)
heb de Orange World instellingen alsook de GRPS instellingen
per sms laten opsturen via Orange.nl (en ook Nokia.nl zelfde effect).

Email settings ingesteld in bij Email instellingen en zowel als Toegangspunt voor Email de GPRS als Orange World dienst gekozen maar zodra ik wil verbinden met de mailbox of een Timeout Error of Algemene Systeemfout ?

Heb al gezocht op Orange en GOT maar kan niet echt iets nuttigs vinden tot nu toe.
Gaat om ophalen van mijn eigen POP3 email bij mijn ISP.
(Settings zijn in orde)

Iemand ervaringen met de 3650 en dan evt de juiste Orange toegangspunt settings kan posten (weet niet of het hem daarin zit aangezien ik al via Orange World en Orange GRPS settings heb gebruikt maar mischien zit er een kleine fout in ??)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met de juiste instellingen voor Orange icm POP op de Nokia3650?

Verwijderd

om je email binnen te halen via je telefoon moet je niet de Orange World maar de Orange internet toegangspunt nemen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 09:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 09:28:
om je email binnen te halen via je telefoon moet je niet de Orange World maar de Orange internet toegangspunt nemen
Heb jij daar toevallig de settings van want opvragen lukt niet echt weet niet welke precies ?

Verwijderd

gewoon in loggen en onder tools, e-mail kiezen. Helemaal onder aan zie je dan een link naar: e-mail instellingen ontvangen.

daar kun je dan de 3650 kiezen en voor Internet access. moet lukken