Java (JVM) steeds weer installeren

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik heb in de afgelopen aantal weken JVM al minimaal 2x per week opnieuw moeten installeren, omdat die zichzelf elke keer weer buiten werking steld. Geen id hoe het gebeurd, maar ik hoor elke keer van mn moeder dat ze de site van dft niet op normale manier kan bekijken. Als ik dan nakijk zie ik weer dat de JVM voor de zoveelste keer buiten werking is gesteld. Dan moet ik alles weer uninstalleren en opnieuw installeren om het weer goed te krijgen.

Heeft iemand een id wat dit kan veroorzaken en hoe dit voortaan te voorkomen? Anders mag ik straks een programma schrijven die het automatisch elke week doet 8)7

telefoontoestel

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

Misschien door de VM van Microsoft te gebruiken ipv die van sun?
dat doe je zo:

• Start-menu
• Programmatoegang en instellingen
• Aangepast
• Scroll naar "Kies een standaardmachine voor Java"
• Zet die op Microsoft Virtual Machine
Afbeeldingslocatie: http://kompjoefriek.homeip.net/images/tweakers/MVMaanzetten.png

ik ga er van uit dat je ServicePack 1 geïnstalleerd hebt

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

WOS ==> Software Algemeen :)

Staat er iets vreemds in de event log? En ook niet onbelangrijk; ik neem aan dat het om IE gaat? Welke versie en welk OS? :P

edit: ik kan me best voorstellen dat het iets heeft te maken met Overclocked, maar toch iets instabiel

[ Voor 27% gewijzigd door F_J_K op 12-05-2004 00:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)