Toshiba 2010 Portege met WIFI probleem

Pagina: 1
Acties:

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik heb een Toshiba 2010 Portege, en nou heb ik dus het volgende probleem:

Ik heb een Sitecom 11Mbit kaartje, maar ik kan op geen manier streaming journaal kijken, terwijl hij als hij in de dock met 10/100 mbit dit makkelijk trekt :s.
Iemand surgesties?

Nog even voor de facts:
Ik heb 100% goed bereik, hij staat standaard op 11Mbit
Journaal kijken vraagt om minimaal 0,5 Mbit, mijn Cable verbinding is 1Mbit.
Met een Xircom, realport kaartje werkt het wel maar dit is wel kabel 10/100.
De AP, is softwarematig met een ASUS 11Mbit in een P4P800 Wifi slot met een bridged connection zodat mijn laptop dns setting van me router direct krijgt.

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-05 12:01
Het kan, en dat heb ik ook vaak mee gemaakt dat je netwerk verbinding toch niet helemaal perfect is, ik heb bv ook goed bereik en 11mbit, maar bij grote bestanden stopt hij er gewon mee.

Ju kunt kijken of je de AP kunt flashen, maar veel meer kun je er niet tegen doen. Ik kan bijvoorbeeld geen grotere bestanden dan 400mb versturen. En toen ik een andere accespoint kocht kon ik opeens 1.3 gb sturen. Het heeft dus met het wlan chipset te maken.

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
RS_003 schreef op 12 mei 2004 @ 08:47:
Het kan, en dat heb ik ook vaak mee gemaakt dat je netwerk verbinding toch niet helemaal perfect is, ik heb bv ook goed bereik en 11mbit, maar bij grote bestanden stopt hij er gewon mee.

Ju kunt kijken of je de AP kunt flashen, maar veel meer kun je er niet tegen doen. Ik kan bijvoorbeeld geen grotere bestanden dan 400mb versturen. En toen ik een andere accespoint kocht kon ik opeens 1.3 gb sturen. Het heeft dus met het wlan chipset te maken.
Maar er moet toch een duidelijke reden voor zijn :? ik bedoel, het kan toch niet zomaar zijn dat hij het journaal van 0,5 Mbit over een 11Mbit verbinding niet kan weergeven.

Note: ik kan mijn AP niet flashen want hij's software matig (bijgeleverde software van asus, ) ik zou natuurlijk wel eens een ander programma kunnen testen, iemand tips?