Hey Korakal volgens mij moet je ook de policy door lezen!!!
Ten eerste staat in policy dat er met U moet worden gesproken i.p.v. je!!!
Ten tweede wat weet jij van mijn zelf initiatief, ik wel eerst gekeken bij google en bij download.com of daarvoor een programma was
Ten derde ik vind het stom dat je ervoor zorgt heb dat ik niet meer opdat kon reageren
----------------Je oorspronkelijke reply op m'n bericht----------------
Hoi Problemo, welkom op GoT. Graag wil ik je even wijzen op de policy die hier geldt: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). We verwachten iets meer eigen initiatief dan alleen je vraag hier neergooien: er is best veel te vinden met de search/google/etc. Specifiek voor jouw vraag:
zoeken naar 'printer beveiligen'
Lees ajb de policy door en let er op bij je toekomstige postgedrag. Succes
Ten eerste staat in policy dat er met U moet worden gesproken i.p.v. je!!!
Ten tweede wat weet jij van mijn zelf initiatief, ik wel eerst gekeken bij google en bij download.com of daarvoor een programma was
Ten derde ik vind het stom dat je ervoor zorgt heb dat ik niet meer opdat kon reageren
----------------Je oorspronkelijke reply op m'n bericht----------------
Hoi Problemo, welkom op GoT. Graag wil ik je even wijzen op de policy die hier geldt: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). We verwachten iets meer eigen initiatief dan alleen je vraag hier neergooien: er is best veel te vinden met de search/google/etc. Specifiek voor jouw vraag:
zoeken naar 'printer beveiligen'
Lees ajb de policy door en let er op bij je toekomstige postgedrag. Succes