Toon posts:

De Policy van Korakal

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey Korakal volgens mij moet je ook de policy door lezen!!!

Ten eerste staat in policy dat er met U moet worden gesproken i.p.v. je!!!

Ten tweede wat weet jij van mijn zelf initiatief, ik wel eerst gekeken bij google en bij download.com of daarvoor een programma was

Ten derde ik vind het stom dat je ervoor zorgt heb dat ik niet meer opdat kon reageren

----------------Je oorspronkelijke reply op m'n bericht----------------
Hoi Problemo, welkom op GoT. Graag wil ik je even wijzen op de policy die hier geldt: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). We verwachten iets meer eigen initiatief dan alleen je vraag hier neergooien: er is best veel te vinden met de search/google/etc. Specifiek voor jouw vraag:
zoeken naar 'printer beveiligen'

Lees ajb de policy door en let er op bij je toekomstige postgedrag. Succes

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05 02:04

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik denk dat je meer hebt aan Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! en de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Ten tweede wat weet jij van mijn zelf initiatief, ik wel eerst gekeken bij google en bij download.com of daarvoor een programma was
Als je dat niet zegt, dan bied de glazen bol der moderators altijd uitkomst. Stom van Korakal dat hij daar niet even in heeft gekeken..... B)

M.a.w. probeer gewoon meer info te geven over wat je gedaan hebt voor je probleem/vraag. Dan krijg je ook veel gerichtere en nuttigere info :)

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:16
Ten derde heet dat een slotje, ten eerste is dat niet waar je mag zelf weten hoe je iemand aanspreekt hier. Ten tweede is het makkelijk als je dat vermeld we zijn niet allemaal telepathisch begaafd. Ten 4e mag je mailen als je het niet eens bent met een slotje.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Ok, klagen kan via mail, dat hoeft niet als apart topic in een techforum :)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.