Ik heb een probleem met mijn computer. Eerst dacht ik dat het misschien een cd rom probleem was, maar nu heb ik meer het gevoel dat het toch wel aan mijn grafische kaart kan liggen. Het volgende is nl het geval.
Tijdens het spelen van verschillende spelen krijg ik ineens een soort van "leegte" te zien. Om eens wat te noemen, bijv tijdens NFS6 HP2 (ja dat speel ik nog steeds
). Maar dit doet zich ook voor tijdens GTA Vice City. Alsof iets niet geladen wordt. Nou is het meest rare dan dat ik er tijdens het spelen er "tegenaan" rijd ipc "erdoorheen"
Ik ben een leek op dit gebied en ik weet niet eens of het aan mijn videokaart ligt, maar misschien dat zoiets bij meerdere mensen bekend is. En misshien ook wat ik er dan aan kan doen!
Ik weet niet wat jullie verder nog nodig hebben qua gegevens, maar ik heb:
* win xp prof.
* 512 mb geheugen
* 2.6 mhz amd
Nogmaals, ik weet niet of het aan mijn videokaart ligt, maar het ligt voor mij het meest voor de hand. Als iemand andere ideeen heeft graag.
Tijdens het spelen van verschillende spelen krijg ik ineens een soort van "leegte" te zien. Om eens wat te noemen, bijv tijdens NFS6 HP2 (ja dat speel ik nog steeds
Ik ben een leek op dit gebied en ik weet niet eens of het aan mijn videokaart ligt, maar misschien dat zoiets bij meerdere mensen bekend is. En misshien ook wat ik er dan aan kan doen!
Ik weet niet wat jullie verder nog nodig hebben qua gegevens, maar ik heb:
* win xp prof.
* 512 mb geheugen
* 2.6 mhz amd
Nogmaals, ik weet niet of het aan mijn videokaart ligt, maar het ligt voor mij het meest voor de hand. Als iemand andere ideeen heeft graag.