Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Het zou zonde zijn om updates die niet meer in de meuktracker thuishoren weg te smijten, daarom worden de nieuwslinks ook wel eens een keer gebruikt om software erin te pleuren. De Meuktracker is er inderdaad om software te plaatsen, maar zodra deze niet meer voldoen aan de gestelde voorwaarden gaat het verhaal niet meer op.
Mag ik vragen wat die gestelde voorwaarden ongeveer zijn?
(Om enige miniscule irritaties aan mijn kant hierover weg te nemen
)
(Om enige miniscule irritaties aan mijn kant hierover weg te nemen
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Updates van software niet ouder dan twee dagen, mits het niet om een nieuw programma gaat en wat voor soort programma het is. Firmware en BIOS mogen ongeveer tien dagen oud zijn, en drivers tussen de twee en de vijf dagen in. Dan hanteren we ook nog eens voorwaarden op de voorwaarden, maar daar ga ik niet op in omdat hier anders een lap tekst staat waar je niks aan hebt. Wat hierboven staat zijn de ruwe richtlijnen die we hanteren voor de Meuktracker.
het gaat er dus puur om dat de update zeer recent moet zijn? Misschien een idee om dat in een klein stukje tekst bij de meuksubmit te zetten? Zal jullie waarschijnlijk ook weer wat werk schelen.
Voordat een meuk daadwerkelijk verwerkt wordt en wij deze op de frontpage kwakken, kijken we eerst of het gaat om een update van een eerder behandelde meuk of dat het gaat om een eerste vermelding. Zoals ik al eerder tikte hanteren we een zooi randvoorwaarden, waardoor het niet eens een recente update hoeft te zijn. De submit is er om volgens de tweaker interessante dingen te sturen, waarna de redactie deze checkt of het suitable is voor de frontpage. Dat staat ook duidelijk vermeld op http://www.tweakers.net/etc/?Action=Newssubmit.
Pagina: 1