Bah.. klein kind zeg...
Misschien idd wel een goed idd... volgens mij heeft het modforum een redelijk 'die-hard-kern'
Misschien idd wel een goed idd... volgens mij heeft het modforum een redelijk 'die-hard-kern'
[voor de zekerheid]
Ik hoef me toch niet aangesroken te voelen
[ik ga er ook niet van uit]
Ik hoef me toch niet aangesroken te voelen
[ik ga er ook niet van uit]
Don't worry
jammer joh... ik ben eerder...!Op woensdag 20 december 2000 10:24 schreef irrelevant het volgende:
* irrelevant wil ook light-mod op het mod-forum worden
| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |
[enige uren verder]
'K weet eigenlijk niet zo snel de 'echte' voors voor een 'Lite-Mod' op het Moddereter-Forum.
Over het algemeen is de sfeer daar OK. (We komen er samen wel uit) D'r wordt af en toe lichtjes Off-Topic gegaan, maar dat houdt ut leuk.
De enige reden die ik kan verzinnen zijn:
T.net posters die gaan lopen Flamen over een post (en blijven doorgaan). Dit _kan_ makkelijker gebeuren, nu (langzamerhand) meer mensen de weg naar dat forum weten te vinden.
GoTters die zich in OF vergissen (hoewel dit haast niet meer gebeurd)
Na ja, ik hoor het wel (of niet!
)
'K weet eigenlijk niet zo snel de 'echte' voors voor een 'Lite-Mod' op het Moddereter-Forum.
Over het algemeen is de sfeer daar OK. (We komen er samen wel uit) D'r wordt af en toe lichtjes Off-Topic gegaan, maar dat houdt ut leuk.
De enige reden die ik kan verzinnen zijn:
T.net posters die gaan lopen Flamen over een post (en blijven doorgaan). Dit _kan_ makkelijker gebeuren, nu (langzamerhand) meer mensen de weg naar dat forum weten te vinden.
GoTters die zich in OF vergissen (hoewel dit haast niet meer gebeurd)
Na ja, ik hoor het wel (of niet!
Pagina: 1