9800 pro bulk/retail

Pagina: 1
Acties:

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 15:51
Ik wil een Sapphire 9800 PRO 128 MB kopen en verschil tussen retail en bulk is oa extra cd's connectors, maar is er nog verschil in kaart of cooler?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verschil zit toch altijd in de cd-'s en de garantie die je krijgt?

There is no place like ::1

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 23:07
Ben ook erg benieuwd naar hoe dit nu precies zit :?

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
Bulk
Indien er achter bijvoorbeeld een insteekkaart (bulk) staat, wordt hiermee bedoeld dat de kaart verkocht wordt zonder verpakking (in een anti-statisch zakje). De kaart wordt dan bij de winkelier samen met meerdere kaarten in een doos afgeleverd. Het kan zijn dat de doos slechts één handleiding en één cd met drivers bevat. De kaart wordt dan los verkocht.
aldus www.computerwoorden.nl :7

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 13:04
er zit wel degelijk een verschil in. ik wilde eigenlijk ook wel een pro en vond ook een paar bulks. maar in de pricewatch staan de bulks door de retails en die hebben allen verschillend geheugen. de een heeft hynx, de ander samsung. en ik wilde perse samsung ivm overclocken. vraag dat dus eerst na bij de leverancier. bij 'de zaak' en zo is het allemaal hynx, dus voor mij waardeloos.

                           

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 15:51
is hynx geheugen veel slechter dan? of hoe zit dat? of zuigt dat geheugen alleen om te oc'en?

en nog ff wat anders, hebben die ramchips op je vgakaart, dezelfde grootte als op je intern geheugen? (ivm ramsinks plaatsen)

[ Voor 43% gewijzigd door BlackBull op 12-05-2004 08:22 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

BlackBull schreef op 12 mei 2004 @ 08:07:
is hynx geheugen veel slechter dan? of hoe zit dat? of zuigt dat geheugen alleen om te oc'en?

en nog ff wat anders, hebben die ramchips op je vgakaart, dezelfde grootte als op je intern geheugen? (ivm ramsinks plaatsen)
Schijnt te maken hebben met de timings waardoor als je de kaart wil overclocken naar een 9800XT dat bij sommig geheugen het totaal niet gaat, terwijl bij ander geheugen het makkelijk kan ( na wat tweaken )

There is no place like ::1

Verwijderd

jeehaa schreef op 11 mei 2004 @ 23:32:
er zit wel degelijk een verschil in. ik wilde eigenlijk ook wel een pro en vond ook een paar bulks. maar in de pricewatch staan de bulks door de retails en die hebben allen verschillend geheugen. de een heeft hynx, de ander samsung. en ik wilde perse samsung ivm overclocken. vraag dat dus eerst na bij de leverancier. bij 'de zaak' en zo is het allemaal hynx, dus voor mij waardeloos.
Allemaal bij "de zaak" je bedoeld zowel bij de bulk als retail?
Pagina: 1