Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

casevoetjes + strobo

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Kwil dus voetjes make voor onder men xaser, kwou dus 2 stukke plexi neme,een stuk half uitboren, ledje dertusse en draadjes omhooghale
maar:
Als ik die 2 stukke aaneen zou lijme me silicone, is da dan ni overduidelijk?
hoe maak ik die vast aan men originele voet?
Wa led's moet ik daarvoor gebruike?
Wa weerstand zou dertusse moete ask em op molex wil?
en gaat het om tussen achterkant van paneel waar mobo opzit en case side da te zette?

Kheb hier ook nogn strobo ligge, ma die werkt normaal op netspanning, ask daarn molex op aansluit, hoe zou da dan reagere?

Thx
The one and "only" Chimaera

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11 14:44
A. ondertekenen doen we hier niet (lees de faq maar eens aandachtig door)
b. Kun je ook even ., en een beetje normaal nl. typen? Ik snap van de helft niets van

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
strobo aan een molex hangen zal niets doen, toch niet als hij voor netspanning gemaakt is: 230V of 12V is net ietsje te groot verschil.
Je kan wel de strobo rechtstreeks op de 230 van je voeding aansluiten...
offtopic: ben je soms Belg??? >:)

[ Voor 8% gewijzigd door MYST op 11-05-2004 22:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
damn, je hebt me door

ja ik ben belg, en trots erop

En dat ondertekene
Is gewoon omdat ik normaal als nickname Chimaera heb en me hier iemand voor was, in de hoop dattem da opmerkt ;)

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
hehe, hier ook een fiere belg, maar gewoon proberen eindletters te typen ;)
en dat ondertekenen, kvind dat iedereen daar vrij in zou moeten zijn...
en ontopic, ik zou proberen de 2stukken plexi aanelkaar te "lassen" met chloroform, gaat veel mooier zijn, voor de rest moet dat werken

edit: je kan daarna mischien ook de voetjes opschuren, krijg je een mooier effect!
(waar woon jij trouwens?)

[ Voor 21% gewijzigd door MYST op 11-05-2004 23:05 ]

Verwijderd

Welkom op Gathering of Tweakers.net :)
Ik wil voetjes maken voor onder mijn Xaser behuizing.
Nu wilde ik daarvoor 2 stukken plexiglas nemen – deze een stukje half uitboren, LED ertussen en de draadjes omhoog laten lopen.
Een leuk idee, wat in CME wel vaker is voorbij gekomen ;)
Nu zit ik met de volgende vragen/problemen:

Als ik die 2 stukken aan elkaar zou lijmen met siliconenkit, is dat dan niet overduidelijk?
'overduidelijk' :?
Als je bedoelt of de lijm dan zichtbaar is, dan kun je beter lassen: [rml][ How2] Lijmen met chloroform[/rml]
Hoe maak ik die vast aan mijn originele voet?
Bout, lijm, kit, hoe monteer je alle andere dingen in je leven? Metaal aan plexiglas zul je moeten lijmen of mechanisch monteren. Lassen kan dan nl. niet. ;) Op elke tube lijm moet wel staan waarvoor hij geschikt is.
Wat voor LED’s moet ik daarvoor gebruiken?
Welk je maar wilt :) search: led plexi @ CME
Welke weerstand zou ertussen moeten als ik hem op de molex wil aansluiten?
Zie de CME Faq
Is het mogelijk om tussen achterkant van moederbordtray en kastzijkant dat te monteren?
Alles kan, als je creatief bent en de ruimte daarvoor hebt/maakt.
Ik heb hier ook nog een stroboscoop liggen, maar die werkt op netspanning. Hoe kan ik die in mijn PC aansluiten?
Op de 230V die in je voeding zit, of de benodigde spanning extern aanvoeren.
search: strobo molex > Velleman kit P2601 scroboscoop| ipv 220V -> 12V

Zou je voortaan iets meer op je spelling kunnen letten en eerst de search raadplegen alvorens je een topic opent? Zie de forumFaq en CME Policy voor wat wij van topics verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.