IE geeft klikgeluiden na intypen van url en doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
ik heb mijn computer natuurlijk verdeeld onder een aantal users... namelijk mijn deel en dat van me vader. Nou is het zo dat er op mijn vaders deel op de een of andere manier IE het niet meer doet. Als je een url intikt hoor je iets van drie keer geklik en gaat hij nergens heen... ik heb al een virusscanner er overheen gegooid maar die kan niets vinden. Overigens doet IE het bij mij wel en msn e.d. doen het ook gewoon op me vaders deel. Ik denk dat et een of andere worm is, maar ik kan het gewoonweg niet verhelpen. iemand ideeen?

-- Mx-Generætion --

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
adaware misschien even laten lopen?

• Mx-KAEY
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-12-2025
de wat?

-- Mx-Generætion --

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 12:34
Meer info over o.a. Ad-Aware: SA FAQ: virussen & spyware

:)

Verwijderd

Je moet idd Ad-Aware draaien en na installatie even checken op updates, want die zijn altijd wel beschikbaar.
http://www.lavasoftusa.com/software/adaware/

Je kan ook even naar je browserinstellingen kijken...
tools >> internet options >> advanced en dan moet je kijken of "enable thirdy party browser extensions" is aangevinkt. Indien ja, zet het vinkje uit.
Misschien helpt het :)

Verwijderd

Mogelijk kan je ook het Sasser Virus binnen hebben.

Op de site van McAfee kun je de Stinger downloaden. Deze doorzoekt je pc op aanwerzigheid van virussen en probeerd je ze ook te verwijderen. Deze versie controleert ook of Sasser ook je computer zit.

Doe voor de zekerheid ook effe een Windows Update, want het Sasser Virus komt in je PC door een lek in Windows.

Hopelijk kom je hier verder mee.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 11:13 ]

Pagina: 1