Hallo,
Ik krijg mn raid setup niet geformatteerd, het gaat om een Seagate 120 gb en een Maxtor 120 gb... telkens na het formatteren geeft de windows xp setup de foutmelding dat hij het formatteren niet kan voltooien, nu las ik op de website van Silicon Image het volgende...
(ps een vriend van me heeft 2 Maxtor schijven, die wilde dat ook proberen op S-ata via die chip en die krijgt hetzelfde, foutmelding na het formatteren)
Ik krijg mn raid setup niet geformatteerd, het gaat om een Seagate 120 gb en een Maxtor 120 gb... telkens na het formatteren geeft de windows xp setup de foutmelding dat hij het formatteren niet kan voltooien, nu las ik op de website van Silicon Image het volgende...
Ik gebruik dus 1 Maxtor schijf, en een Asus converter, met een Marvell chip! Alleen nu heb ik dus geen flauw idee hoe ik die schijf op ATA100 zet... iemand enig idee?When using the Marvell SATA-IDE adapter with a Maxtor ATA133 HD, there is a compatibility issue between the Maxtor drive and the Marvell bridge chip that does not allow it to operate at ATA133 when using SATA. You must make sure that the Marvell SATA-IDE adapter is configured for ATA100/UDMA5. If it is set for ATA133/UDMA6, the hard drive will not work.
(ps een vriend van me heeft 2 Maxtor schijven, die wilde dat ook proberen op S-ata via die chip en die krijgt hetzelfde, foutmelding na het formatteren)
XXXVI