[Devtrack] problemen **devver**

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Ik heb een paar problemen met devtrack, waar submit ik die? :)

• ik ben mijn logingegevens kwijt, ik kan echter niet mijn password laten opsturen. Op een mailtje naar devtrack@tweakers.net werd niet gereageerd.

http://devtrack.tweakers.net/signup.php geeft bij mij na het invullen van nieuwe gegevens:
Mantis

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/tweakers/devtrack/core/html_api.php:139) in /mnt/web/tweakers/devtrack/core/gpc_api.php on line 220

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/tweakers/devtrack/core/html_api.php:139) in /mnt/web/tweakers/devtrack/core/print_api.php on line 37

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/tweakers/devtrack/core/html_api.php:139) in /mnt/web/tweakers/devtrack/core/print_api.php on line 39

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /mnt/web/tweakers/devtrack/core/html_api.php:139) in /mnt/web/tweakers/devtrack/core/print_api.php on line 44
• Anoniem inloggen lukt ook niet meer. Als ik http://devtrack.tweakers.net/login_anon.php probeer, dan krijg ik:
ERROR: your account may be disabled or the username/password you entered is incorrect.
Welcome to the bugtracker.
Zijn deze problemen bekend? Anders zou het handig zijn als het gefixed wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door T.T. op 11-05-2004 21:53 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Titeledit doet en devver roept :) .

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Voor probs met de devtrack kan je het beste terecht bij RobinVR. Meestal is het voldoende om een mailtje te sturen.

[ Voor 38% gewijzigd door Robin op 11-05-2004 22:26 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

T.T. schreef op 11 mei 2004 @ 21:51:
Ik heb een paar problemen met devtrack, waar submit ik die? :)
* moto-moi wijst om zich heen: hier :+
• ik ben mijn logingegevens kwijt, ik kan echter niet mijn password laten opsturen. Op een mailtje naar devtrack@tweakers.net werd niet gereageerd.
Ik zie geen email op dat adres de afgelopen ehmm.. 11 dagen :?
http://devtrack.tweakers.net/signup.php geeft bij mij na het invullen van nieuwe gegevens:
Hoe kom je daar terecht ? Ik kom op http://devtrack.tweakers.net/signup_page.php
terecht, en dat werkt prima.
• Anoniem inloggen lukt ook niet meer. Als ik http://devtrack.tweakers.net/login_anon.php probeer, dan krijg ik:
Dat hoort ook niet te werken, je kunt de bugs alleen zien als je inlogd.
Zijn deze problemen bekend? Anders zou het handig zijn als het gefixed wordt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
moto-moi schreef op 11 mei 2004 @ 22:54:
Ik zie geen email op dat adres de afgelopen ehmm.. 11 dagen :?
Dat klopt, mijn mailtje was van 28-4-2004, wilde niet te snel reageren :)
Hoe kom je daar terecht ? Ik kom op http://devtrack.tweakers.net/signup_page.php
terecht, en dat werkt prima.
Ik gebruikte de gegevens tt/thijsterlouw[at]chello.nl en klikte toen op de knop Signup. Misschien gaat het fout omdat er al een account onder die gegevens bestaat. Een mooie foutmelding zou niet gek zijn :)
Dat hoort ook niet te werken, je kunt de bugs alleen zien als je inlogd.
Een tijdje heeft anoniem inloggen wel gewerkt. De link [ Login Anonymously ] staat er toch niet voor niets?

[ Voor 19% gewijzigd door T.T. op 11-05-2004 23:20 ]

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

T.T. schreef op 11 mei 2004 @ 23:13:
Ik gebruikte de gegevens tt/thijsterlouw[at]chello.nl en klikte toen op de knop Signup. Misschien gaat het fout omdat er al een account onder die gegevens bestaat. Een mooie foutmelding zou niet gek zijn :)
Da's waar ja :+
Geen idee waar dat precies door komt, daar moet een devver even zijn licht over laten schijnen.
Een tijdje heeft anoniem inloggen wel gewerkt. De link [ Login Anonymously ] staat er toch niet voor niets?
Eh.. nou.. Mantis is geen maatwerkpakket wat we hebben aangekocht he, het is een generiek pakket wat jij ook gewoon kan downloaden, en sommige gebruikers willen blijkbaar dat er mensen anoniem in kunnen loggen. Op dit moment is onze mantis zo ingesteld dat dat niet kan. Dat die knop dan niet verdwijnt, ach.. tis een beetje slordig, maar niet erg storend IMO..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hmm, ik heb Mantis bij de vorige update ingesteld op anoniem inloggen. Nu is dat blijkbaar weer ongedaan gemaakt?

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Femme schreef op 12 mei 2004 @ 00:07:
Hmm, ik heb Mantis bij de vorige update ingesteld op anoniem inloggen. Nu is dat blijkbaar weer ongedaan gemaakt?
Of iemand heeft een wachtwoord voor de anonieme account ingesteld. Ik meen me te herinneren dat ik een keer met de instellingen voor de anonieme account heb gespeeld. Of ik daarbij een wachtwoord heb ingesteld (of kunnen instellen) weet ik helaas niet meer :/

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Zit er al schot in de zaak? Ik zou namelijk graag weer eens inloggen op devrack, maar daarvoor heb ik wel mijn oude gegevens nodig (vandaar het e-mailtje) of moet de anonieme account weer werken :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het anonymous account met het eigelijk doen. Probeer het daar eens mee. Ik weet alleen niet of je daar ook schrijfrechten mee hebt. Zover ik weet heb je daar alleen maar kijkrechten mee.

• T.T.

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Even een schopje, want het is nog niet opgelost.
Anonieme account doet het echt nog steeds niet:

[ Login Anonymously ]
ERROR: your account may be disabled or the username/password you entered is incorrect.
Welcome to the bugtracker.

[ Voor 5% gewijzigd door T.T. op 19-05-2004 10:55 ]

• Polaris
  • Niet online
(overleden)
Ik zit trouwens met het zelfde probleem. Knap lastig dat je geen nieuw password kan laten opsturen.

• Alex
  • Laatst online: 28-02 19:26
/mnt/web/tweakers/devtrack/core/html_api.php:139 -> Ziet eruit of er een entertje teveel staat in die file, redelijk simpel op te lossen lijkt me :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:58

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
stond inderdaad een entertje teveel in

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1