Yamaha Tracer 9GT '25
Om te voorkomen dat we iets suggereren wat je al geprobeerd hebt:
Wat heb je al geprobeerd?
Wat heb je al geprobeerd?
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
ik weet helemaal niets van server 2003 dit is de eerste keer dat ik et geinstalleerd heb
heb ook nog niets geprobeerd omdat ik niets kon vinden dat leek op iets oom poorten open te zetten.
de enige poorten die ik open heb gezet zijn van de router
nu de PC nog
heb ook nog niets geprobeerd omdat ik niets kon vinden dat leek op iets oom poorten open te zetten.
de enige poorten die ik open heb gezet zijn van de router
nu de PC nog
Yamaha Tracer 9GT '25
Start>controll panel lukt wel
ik zie geen Network staan wel netword connections maar via daar lukt et niet
ik zie geen Network staan wel netword connections maar via daar lukt et niet
Yamaha Tracer 9GT '25
doe 'ns properties (via rechtermuis hè
) op 'my network places' oid....
United we stand, and divided we fall
ArmySpecial,
Welkom op GoT
We hebben op GoT een heleboel regeltjes en dergelijke welke je ongetwijfeld gulzig tot je genomen hebt toen je je registreerde (je weet wel - die Registratievoorwaarden en faq die je voorgeschoteld kreeg).
Ik ga toch nog even de drie belangrijkste puntjes herhalen welke heel belangrijk zijn op GoT:
Welkom op GoT
We hebben op GoT een heleboel regeltjes en dergelijke welke je ongetwijfeld gulzig tot je genomen hebt toen je je registreerde (je weet wel - die Registratievoorwaarden en faq die je voorgeschoteld kreeg).
Ik ga toch nog even de drie belangrijkste puntjes herhalen welke heel belangrijk zijn op GoT:
- Voordat je een topic opent - zoek zelf een en ander uit, probeer wat dingetjes uit en zoek eens rond. Wat je geprobeert, gezocht en uitgezocht hebt - neem dat altijd op in je topicstart. Hiermee voorkom je dat wij dingen gaan suggereren die jij al lang geprobeerd hebt.
- Als je een topic opent - kies dan een goede topic titel die je probleem kort omschrijft. Ik zie dat je al wel het OS in je topic titel hebt gezet!
- Omschrijf in je topicstart je probleem helder en duidelijk. Geef hierbij precies aan wat je eigenlijke vraag is - laat ons niet gokken naar wta je bedoelt - wij gokken altijd fout namelijk
. Geef ook altijd alle mogelijke relevante informatie
ik zal kijken of ik et iets beter uit kan leggen
Ik heb een PC met Windows Server 2003 Enterprise Edition.
Daarop wil ik een Game server draaien.
Voor die game server moet ik bepaalde poorten open zetten.
Hoe zet ik die poorten open want mij lukt et niet omdat ik nog niet echt bekent ben met server 2003.
hopenlijk is dit duidelijker
Ik heb een PC met Windows Server 2003 Enterprise Edition.
Daarop wil ik een Game server draaien.
Voor die game server moet ik bepaalde poorten open zetten.
Hoe zet ik die poorten open want mij lukt et niet omdat ik nog niet echt bekent ben met server 2003.
hopenlijk is dit duidelijker
Yamaha Tracer 9GT '25
Pagina: 1