[fs9] Loopt vast bij opstarten

Pagina: 1
Acties:

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-01 20:45
Gisteren van me buurjongen Flight simulator 2004 te leen gekregen, uiteraard gelijk geinstalleerd.

Bij de eerste install ging alles goed totdat de setup waardes in me register wou schrijven, de setup liep vast en ik moest opnieuw installeren.
Na een reboot toch maar even mijn virusscanner gedeactiveerd en nogmaals geprobeerd, nu ging het goed. Bij het opstarten geduldig moeten wachten op het decompressen van de scenery files (dan maar ff got-en ondertussen :+) en vervolgens het indexeren daarvan, maar daarna liep hij vast. En ik kreeg een foutmelding met de vraag of ik een fout report wou versturen, dit gedaan en de gegevens die verstuurt zijn kan je hier vinden.

Dus weer uninstallen, zelfde verhaal. Nou heb ik hem ook geinstalleerd op me laptop en daar deed hij het wel goed :S

Specs:
WindowsXP pro (up to date)
DX9.0b (DxDiag gegevens)
AMD 2500+
Abit NF7-S rev2.0
ATI 9600pro
Dit brengt mij op een 3Dmark score van 3252 zie alhier

Dingen die ik heb gedaan:
-Virusscanner gedeinstalleerd
-DX9.0b er opnieuw opgezet (diag gaf eerst 8.1 aan terwijl ik 9.0b had installed 8)7 )
-AGP Oppevlakteversnelling uitgeschakeld
-Nieuwste ATI Display drivers opnieuw geinstalleerd
-TV-out disabled
-Rond gezocht op MS KB

Ik weet het zover even niet meer, wellicht dat iemand nog een verhelderend idee heeft of dit probleem toevallig eerder is tegen gekomen. Hoe dan ook ik hoor het graag want ik wil nu wel eens met joystick en goed beeld spelen :P

Opgelost
Het probleem is op gelost, na wat pogingen in safe mode en reset defaults het opgegeven en lekker ut2004 gaan spelen. Later probeer ik het nogmaals via reset default en waarempel hij werkt gewoon 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door sPENKMAN op 12-05-2004 15:44 ]

Eve char: Warock <TEST>

Verwijderd

Zo zie je maar weer: een probleem posten op GoT verhelpt je probleem, zelfs zonder de hulp van anderen ;)