Toon posts:

Hoe werkt dat precies: Twinview

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het de zelfde mogelijkheden als Dualhead en kan je bijvoorbeeld op de ene monitor het internet draaien en op de andere monitor een ander progje? Fullscreen natuurlijk. Heb je daar twee gelijkwaardige monitoren voor nodig, of mogen ze ook in grootte verschillen. Ik heb namelijk een leuk Cardexpert kaartje met Twinview en ik zou graag willen weten of dat kon, alvast bedankt.

Newbie (op dit gebied)

Verwijderd

Maakt niks, ik heb geen twinvieuw maar 2 videokaarten met een 17"@1024*768 en een 15"@800*600

Wel vet. ;)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik heb dus die cardexpaert en hij kan bijna alles wat je wilt. Het enige wat ik nog niet heb kunnen vinden is 'zoom'; dus dat je 2e scherm een vergroting is van het deel waar je muis staat op je eerste scherm.

Ik heb alleen wel even moeten zoeken naar de goeie drivers om alles aan de praat te krijgen en nu draait alles prima met detonator 6.47.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 10:04 schreef inexces het volgende:
Maakt niks, ik heb geen twinvieuw maar 2 videokaarten met een 17"@1024*768 en een 15"@800*600

Wel vet. ;)
hoe activeer je die optie, ik heb dus een V7100T en een oudere S3 trio 64 kaartje, nu wil ik dus ook 2 monitoren tegelijk aansturen, en op de ene gamen, en de andere cd's branden. maar als ik m'n pc opstart met de 2 videokaarten erin, dan activeert ie alleen die S3 kaart. Hoe op te lossen?

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:31

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Probeer 1s in het BIOS de optie primary videoadapter in te stellen op PCI ipv AGP, dat was bij mij wel het probleem iig.
Dan pakt Windoze 2K bij mij eerst de PCI videokaart en vlak daarna de AGP-videokaart.

Ik heb dus een AGP videokaart en een PCI videokaart naast elkaar draaien met 2 monitoren d'r op aangesloten en dat werkt perfect.

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik heb naast mijn 7100 een Banshee geplaatst, maar dan gebeurt het soms dat de computer blijft hangen.
Het gebeurt niet tijdens 3DMark2000, maar tijdens DirectX gebeurtenissen (mediaplayer) gebeurt het wel.

Iemand een idee?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

ik gebruik de cardexpert en dat werkt echt perfect, 2 philips 107 sjes er op vet kewl...

alleen dvd's via de tv-out wil nog niet echt... iemand oplossing hiervoor?

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• onne
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:13
Op woensdag 20 december 2000 12:15 schreef pcvanvliet het volgende:

[..]
hoe activeer je die optie, ik heb dus een V7100T en een oudere S3 trio 64 kaartje, nu wil ik dus ook 2 monitoren tegelijk aansturen, en op de ene gamen, en de andere cd's branden. maar als ik m'n pc opstart met de 2 videokaarten erin, dan activeert ie alleen die S3 kaart. Hoe op te lossen?
Leuk idee, ik vraag me alleen af of je comp dat wel trekt, cds branden en gamen zuigt beiden je cpu performance leeg...

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik dan switchen tussen de ene en de andere monitor? Hoe kan ik zorgen dat op de één een ander beeld draait dan op de ander, moet je dan switchen tussen de twee monitoren en moet je met extended desktop werken of clone?

Verwijderd

Topicstarter
Die zoom optie zit in je experttool menuutje. O ja voor demensen met een cardexpert, hoe krijg je met de nieuwste drivers de TV-out aan de gang, die kan je bij mij niet aanklikken.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand??????:? :? :? :?

:Z

Verwijderd

bij mij doet ie het wel.
ik weet alleen niet wat je daarvoor moet doen.
ik heb zoveel verschillende instellingen en det. drivers gebruikt dat ik door het bos de bomen:? niet meer zie.
misschien proberen dx8 installeren?
Pagina: 1