Bavaria of zoNewbieNeo schreef op 12 mei 2004 @ 17:24:
zien er best grappig al die bierkrattenmods, alleen mag de afwerking soms wel wat beter.
als je nog origineel wilt zijn, neem je ff een ander biermerk..
offtopic:
voor het hosten van plaatjes kan je bij www.picserver.tk of www.spymac.com terecht.
snel en simpel
Als bovenkant kan je ook dat kartonnen ding nemen dat ze soms over kratjes bier leggen. Ik denk dat die ook wel voor heineken bestaan. Een beetje verstevigen, en dan de bovenste centimeter van bierflesjes afzagen en er op lijmen.
Verwijderd
@ crazyx dus je wil zeggen dat het leuk zou staan om glazen flessehalsjes op verstevigd karton te zetten/leggen/doen/ zitten
?
Je moet juist wel nog kunnen zien dat er een pc in zit, das zo wel cool, anders heeft de mod van die cd-drive ook weinig nut... wil er miss in de toekomst nog licht in bouwen, groen licht, en er staat nog meer op de planning:
* Groen licht inbouwen
* diskettestation groen spuiten
* voeding groen spuiten
* kabels groen spuiten
* "Biertje?" in mat op plexiglas zetten (graag tips over hoe dit te doen)
* toetsenbord afmaken
* muis afmaken
* monitor in cooltapmodel modden
* tenslotte de afwerking verbeteren
als deze dingen gebeurd zijn, ziet het er alweer een stuk beter uit verwacht ik zo...
als iemand nog andere tips heeft hoor ik ze ook graag, en ik houd me nog steeds aanbevolen voor goedkope 14" monitors LCD of CRT, als ze maar betaalbaar zijn...
* Groen licht inbouwen
* voeding groen spuiten
* kabels groen spuiten
* toetsenbord afmaken
* muis afmaken
als deze dingen gebeurd zijn, ziet het er alweer een stuk beter uit verwacht ik zo...
als iemand nog andere tips heeft hoor ik ze ook graag, en ik houd me nog steeds aanbevolen voor goedkope 14" monitors LCD of CRT, als ze maar betaalbaar zijn...
>>>> Citroën AX GTI <<<<
kijk voor die monitor ff op marktplaats, ze staan daar vanaf gratis tot 20 euro ofzoJohannusvanudos schreef op 12 mei 2004 @ 18:30:
Je moet juist wel nog kunnen zien dat er een pc in zit, das zo wel cool, anders heeft de mod van die cd-drive ook weinig nut... wil er miss in de toekomst nog licht in bouwen, groen licht, en er staat nog meer op de planning:
* Groen licht inbouwen
* voeding groen spuiten
* kabels groen spuiten
* toetsenbord afmaken
* muis afmaken
dankje voor de tip
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Hey
Mooie mod !!
(eigenlijk alleen afwerking van de cd-rom valt een beetje tegen maar daar is mee te leven)
Zou je de themes enzenz ook willen uploaden. De wallpaper staat niet op www.heineken.nl en die icoontjes ook niet (duh je heb ze zelf gemaakt)
Maar zou je die willen uploaden. Wij zijn ook met een bierkratmod van heineken bezig. Is zelfs een weddenschap (ze dachten dat het niet kon) maar om ze nog meer uit te lullen is nog beter natuurlijk.
Daarom wil ik dus graag de Theme en de Wallpaper hebben.
Als je ze niet openbaar wil hebben snap ik dat ook. (maar je mag ze ook mailen naar thijs.onwijs at xs4all . nl
Mooie mod !!
(eigenlijk alleen afwerking van de cd-rom valt een beetje tegen maar daar is mee te leven)
Zou je de themes enzenz ook willen uploaden. De wallpaper staat niet op www.heineken.nl en die icoontjes ook niet (duh je heb ze zelf gemaakt)
Maar zou je die willen uploaden. Wij zijn ook met een bierkratmod van heineken bezig. Is zelfs een weddenschap (ze dachten dat het niet kon) maar om ze nog meer uit te lullen is nog beter natuurlijk.
Daarom wil ik dus graag de Theme en de Wallpaper hebben.
Als je ze niet openbaar wil hebben snap ik dat ook. (maar je mag ze ook mailen naar thijs.onwijs at xs4all . nl
zal ik doen, moet ze eerst ff van het bakkie zelf afplukken, ze staan alleen daarop en die heeft nog geen netw aansluiting... maar komt asap
>>>> Citroën AX GTI <<<<
komt denkik ook een neiuw systeem in, krijg morgen een stuk of 5 p2 300Mhz systemen van een school 
kan ik weer volop modden
kan ik weer volop modden
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Nice Job btw!
Ik zal binnen kort mijn nieuwe bavaria mod laten zien als die 100% af is
Alvast voorproefje: http://bavje.at.nl.eu.org
Hier een linkje van mijn oude bavaria mod van een jaar geleden:
http://www.eekthecat.nl/ne2000/bavje/default.htm
ik ben van 60MHz naar 1GHz gegaan
[ Voor 7% gewijzigd door EEKthecat op 12-05-2004 20:36 ]
mooie mod, die bavaria pc, hadhem al eens gezien ergens op inet, errug netjes!
maar toch weer het idee van de conectoren aan de zijkane en et mobo horizontaal onderin, waardoor er geen enkel flesje bier bij kan en het totale binnenwerk van de krat gesloopt moet worden, op de een of andere manier vind ik dat toch een beetje jammer! die muis is trouwens ook wel ubercool, heb er pas ook eentje op de kop weten te tikken...
wie weet wordt de volgende mod ook wel een bavaria, of een lego mod of iets anders, heb eigenlijk nog wat ideen nodig, want zoals ik al zei, krijg morgen 5 systeempjes die erom vragen gemod te worden, pentium2 300Mhz, compleet... ideal mod systeem, dus in de loop der tijd kun je hier meer mods van mij gaan verwachten, als ik tenminste nog voldoende inspiratie en ideen heb... maar eerst het "to do" lijstje voor de heinekenbierkratmod af werken, en natuurlijk ook nog een beetje leren, eindexamens komen eraan en ik wil wel graag slagen, dan heb ik in de vakantie volop mod-tijd
maar toch weer het idee van de conectoren aan de zijkane en et mobo horizontaal onderin, waardoor er geen enkel flesje bier bij kan en het totale binnenwerk van de krat gesloopt moet worden, op de een of andere manier vind ik dat toch een beetje jammer! die muis is trouwens ook wel ubercool, heb er pas ook eentje op de kop weten te tikken...
wie weet wordt de volgende mod ook wel een bavaria, of een lego mod of iets anders, heb eigenlijk nog wat ideen nodig, want zoals ik al zei, krijg morgen 5 systeempjes die erom vragen gemod te worden, pentium2 300Mhz, compleet... ideal mod systeem, dus in de loop der tijd kun je hier meer mods van mij gaan verwachten, als ik tenminste nog voldoende inspiratie en ideen heb... maar eerst het "to do" lijstje voor de heinekenbierkratmod af werken, en natuurlijk ook nog een beetje leren, eindexamens komen eraan en ik wil wel graag slagen, dan heb ik in de vakantie volop mod-tijd
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Ik had eigenlijk meer gehoopt op een krat van 12 flesjes... Maar toch wel weer een leuke modEEKzz schreef op 12 mei 2004 @ 20:35:
Nice Job btw!
Johannusvanudos thanks men! Ja ik heb er over zitten twijfelen maar bier hoort in de koelkast thuisVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:08:
[...]
Ik had eigenlijk meer gehoopt op een krat van 12 flesjes... Maar toch wel weer een leuke mod
Zer0x Ej een 24krat heeft net genoeg ruimte atm ik zit er wel over te denken om 2 boxen in een 12x krat te maken evt. nog een 12x kratje erbij met autoradio
Thanks iig! Keep the casemodding alive!!!
daarom staat mijn flesje bier niet langs het warme mobo, maar aan de andere kant langs een fan, keeps the beer cool
[ Voor 1% gewijzigd door Jgsvuden op 12-05-2004 22:37 . Reden: spelfouten :S ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
hehe, eindelijk iemand met smaakEEKzz schreef op 12 mei 2004 @ 20:35:
Nice Job btw!
die oude mod van je is zeer strak. echt vakwerk.EEKzz schreef op 12 mei 2004 @ 20:35:
Nice Job btw!
@johan. zet iets anders op je window dan biertje
vanaf 15 mei een uitgebreide site over de Twin Heineken (eindelijk heb ik um bijna af, het plan was er al maanden).
http://www.twinheineken.tk
[ Voor 14% gewijzigd door t-h op 12-05-2004 22:49 ]
wat zal ik er dan op zetten?
"zo nu eerst een..."
"Komt tijd komt..."
"Maar wij hebben..."
of heb je nog andere suggesties?
"zo nu eerst een..."
"Komt tijd komt..."
"Maar wij hebben..."
of heb je nog andere suggesties?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Op verzoek verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis
ja, maar dat ding is nou niet echt heel redelijk geprijsd... 250 euro Phew!
>>>> Citroën AX GTI <<<<
me vader werkt bij Heineken
Wij hadden de beertender 2,5 maand geleden al
Maarre als jullie een foto opsturen van jullie project naar heineken dan komt ie in het personeelsblad & dan krijg je een kopie van het personeelsblad
.
Dat wordt zeker gewaardeerd
Emailadres: zie website heineken.nl en dan INFO
Succes nog verder met het project & keep up the good work
Wij hadden de beertender 2,5 maand geleden al
Maarre als jullie een foto opsturen van jullie project naar heineken dan komt ie in het personeelsblad & dan krijg je een kopie van het personeelsblad
Dat wordt zeker gewaardeerd
dat is leuk zeg. we wilden hem al gaan insturen en ben daarom hard bezig de website af te maken, heb gisteren 50 foto's gemaakt.Jeroenz18 schreef op 13 mei 2004 @ 10:45:
me vader werkt bij Heineken![]()
Wij hadden de beertender 2,5 maand geleden al![]()
Maarre als jullie een foto opsturen van jullie project naar heineken dan komt ie in het personeelsblad & dan krijg je een kopie van het personeelsblad.
Dat wordt zeker gewaardeerd![]()
ik wou de mijne ook opsturen, dat zal ik ook zeker doen, maar pas als hij helemaal af is, en de monitor ook
>>>> Citroën AX GTI <<<<
@T-H
hoe heb je dat logo van de twin heineken gemaakt? weet jij hoe ik aan het heineken lettertype kom??
hoe heb je dat logo van de twin heineken gemaakt? weet jij hoe ik aan het heineken lettertype kom??
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Je toetsen eruit halen en de toetsen zo laten en de rest groen, als je die ook perse groen wil, moet je die maar geen stiften ofzoJohannusvanudos schreef op 11 mei 2004 @ 21:01:
@joint_me:
toetsenbord groenspuiten had ik aan gedacht, maar das wel lastig om dan nog de letters te lezen, moet je wel heel goed blind kunnen typen
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:05 ]
ja, was ik van plan, alles groen spuiten en dan met watervaste stift, zo'n dunne, zo'n cd-marker de letters er terug op zetten... :d maar iig bedankt voor de tip
>>>> Citroën AX GTI <<<<
hopelijk wel, maar de thuumbnails worden door iemand anders gehost... dus ligt aan zijn server...
waarom zou je het andersom doen?
waarom zou je het andersom doen?
[ Voor 17% gewijzigd door Jgsvuden op 13-05-2004 13:37 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
ik heb effe wat gevraagd & misschien kan ik een lege biertap voor jullie regelen
.
Of meerdere ... dat zijn degene die kapot zijn
Of meerdere ... dat zijn degene die kapot zijn
Ja moet je doen! heb ik ook gedaan bij bavaria!T-H schreef op 13 mei 2004 @ 12:02:
[...]
dat is leuk zeg. we wilden hem al gaan insturen en ben daarom hard bezig de website af te maken, heb gisteren 50 foto's gemaakt.
volgende dag lag er een pakje op de deurmat met een brief; "Heel de afdeling wilde de foto's zien, echt heel uniek! Dit verdiende een beloning."
Er zat dus een muismat, muis en grote stikkers van bavaria bij
idd heel erg cool, coole reactie van bavaria!
>>>> Citroën AX GTI <<<<
dan heb ik echt bewondering voor je! als je dat lukt!!!
[ Voor 2% gewijzigd door Jgsvuden op 13-05-2004 21:32 . Reden: typo ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
ben voorlopig trouwens nog niet klaar met modden, heb vanmiddag een partij van 9 p2 350Mhz 64 mb ram en 6,2 gb hdd gekregen, krijg er binnenkort nog 4
modden maar

maar... maak eers ff de heineken-mod af, incl de randapperatuur waar eerst nog het nodige aan moet gebeuren
maar... maak eers ff de heineken-mod af, incl de randapperatuur waar eerst nog het nodige aan moet gebeuren
[ Voor 26% gewijzigd door Jgsvuden op 13-05-2004 21:37 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
zoiets hoorde ik ook van jongens die een radio hadden gemaakt in een Amstel krat. Kregen een bierpakket van het genoemde merk cadeau ofzo. Zoiets geloof ik.EEKzz schreef op 13 mei 2004 @ 16:15:
[...]
Ja moet je doen! heb ik ook gedaan bij bavaria!
volgende dag lag er een pakje op de deurmat met een brief; "Heel de afdeling wilde de foto's zien, echt heel uniek! Dit verdiende een beloning."
Er zat dus een muismat, muis en grote stikkers van bavaria bij
cool 
heb ook eens een coole amstel-mod gezien met een monitor én een pc in twee kratjes, soort aplle-idee want de kratjes waren aan elkaar gelijmd...
heb ook eens een coole amstel-mod gezien met een monitor én een pc in twee kratjes, soort aplle-idee want de kratjes waren aan elkaar gelijmd...
[ Voor 92% gewijzigd door Jgsvuden op 13-05-2004 23:03 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
deze bedoel je:Johannusvanudos schreef op 13 mei 2004 @ 23:02:
cool

Verwijderd
Nog ff een reactie op de eerst fotos die hier zijn geplaatst:
Prachtig ding, ben zelf ook heineken fan qua bier
REspect van mijn kant. Knap werk.
Prachtig ding, ben zelf ook heineken fan qua bier
@T-H: deze bedoelde ik idd
dankje voor de pic
heb nu ook een heineken cooltap muismat weten te bemachtigen
maakt het weer wat completer
heb nu ook een heineken cooltap muismat weten te bemachtigen
>>>> Citroën AX GTI <<<<
hmz... veel 14" monitoren zijn te diep, de afmetingen van de buis gaan opzich niogwel, maar de overige elektronica past dan niet goed in de tap
, iemand een goed en goedkope lcd-oplossing?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
psone lcd schermpie (50 euri). Moet je alleen wel je lettertype op 18 zetten
Verwijderd
Zijn dat niet érg kleine displays?ppleeuw schreef op 14 mei 2004 @ 21:07:
psone lcd schermpie (50 euri). Moet je alleen wel je lettertype op 18 zetten
Verwijderd
Heb je toevallig ook een foto van het krat zonder dat de inhoud erin zit, dus wat je er allemaal uitgehaald hebt om het pas te maken??
Verwijderd
Ik denk dat hij alles er uit gehaald heeft. Die ribbels aan de zijkanten heeft ie denk ik laten zitten. Gewoon een leeg krat dus.
Bij mijn Bavaria 12 flesjes mod moest ik ook de ribbels aan de zijkant weghalen. Wel een rot klus, want je kunt er vrij lastig bij komen, en het maakt het bierkrat erg slap.
Bij mijn Bavaria 12 flesjes mod moest ik ook de ribbels aan de zijkant weghalen. Wel een rot klus, want je kunt er vrij lastig bij komen, en het maakt het bierkrat erg slap.
nej man! heb er bijna niks uit gehaald, lang niet alles!
alleen het handvat, 2 schotjes voor de voeding en 2 kleine stukjes ingezagen voor het mobo
krat is verder nog bijna origineel... heb er geen foto van, maar zo gauw ik de voeding e.d. ga verven, en alles eruit haal zal ik vel ff een foto maken
alleen het handvat, 2 schotjes voor de voeding en 2 kleine stukjes ingezagen voor het mobo
>>>> Citroën AX GTI <<<<
's Avonds drink ik Grolsch, 's morgens pis ik Heikeken
[ Voor 13% gewijzigd door motormuisje op 15-05-2004 00:49 ]
Verwijderd
Dat leek mij dus ook wat als je alleen de bodem van een kratje Grosch laat zitten blijft er niet echt veel meer over voor de stevigheid.Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 00:16:
Ik denk dat hij alles er uit gehaald heeft. Die ribbels aan de zijkanten heeft ie denk ik laten zitten. Gewoon een leeg krat dus.
Ik heb vanmiddag met een krat Grosch gestaan want ik heb nog een mobo liggen dus eens gekeken, maar dan moet er toch heel wat uitgehaald worden.Johannusvanudos schreef op 15 mei 2004 @ 00:42:
nej man! heb er bijna niks uit gehaald, lang niet alles!
alleen het handvat, 2 schotjes voor de voeding en 2 kleine stukjes ingezagen voor het mobokrat is verder nog bijna origineel... heb er geen foto van, maar zo gauw ik de voeding e.d. ga verven, en alles eruit haal zal ik vel ff een foto maken
Hoe kan ik dat spul dan het beste eruit halen. Met een zaag of gewoon met de dremel, ik ben alleen bang dat het plastic dan gaat smelten door de warmte.
Hoe hebben jullie dat gedaan ?
natuurlijk smelt het plastic niet, plastic heeft een smeltpunt van enkele honderden graden... en je proc kan nog net 70 graden aan, anders is hij dood...
ik heb gewoon een handzaag en een snoeitang gebruikt om de stukken eruit te halen en dat lukte uiteindelijk heel goed
ik heb gewoon een handzaag en een snoeitang gebruikt om de stukken eruit te halen en dat lukte uiteindelijk heel goed
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Ik zou ook zeggen: toetsen uit je tobo trekken en het "bord" groen spuiten. Dan eventueel de letters (aan de zijkanten, bovenkant slijt als een dolle) groen stiften/verven. Hoef je ook niet met de letters te klooien. Overkill: de toetsen "hein(e)k(e)(n)" rood maken
.
Verder een optische muis modden met een groen ledje natuurlijk
Verder een optische muis modden met een groen ledje natuurlijk
Zo scherp als een voetbal!
Johannusvanudos schreef op 15 mei 2004 @ 12:07:
natuurlijk smelt het plastic niet, plastic heeft een smeltpunt van enkele honderden graden... en je proc kan nog net 70 graden aan, anders is hij dood...

ik weet niet precies wat 't smeltpunt is (gok zo'n 150-200 graden), maar wanneer je met een decoupeerzaag of dremel in plastic gaat snijden, dan is er een grote kans dat 't plastic zal gaan smelten. dit komt door de grote hitte die ontstaat, omdat 't apparaat zo snelt beweegt.
zelfs met een figuurzaag kan je plexiglas laten smelten, als je te snel zaagt.
je zou op zich een decoupeerzaag kunnen proberen ja, maar mij lijkt 't met een handzaag net zo snel te gaan, zonder dat je kans hebt op 't smelten van 't plastic.
natuurlijk heb ik wel eens met een decoupeerzaag in plexie gezaagd, hoe denk je dat de gaten in het plexi in mijn mod zijn gekomen? niet met accu-zuur ofzo hoor
maareh ik nam aan dat het ging over smelten bij gebruik, niet bij het modden, dan is het namelijk niet erg als het smelt bij zagen, omdat het meestal de bedoelin is dat er dan een gat in komt... bij gebruik wordt je pc nooit heet genoeg om plastic te laten smelten... ook heeft zo'n mod een perfecte airflow doordat de bode vrijwel geheel open is en dus zal de temp nooit zo hoog oplopen handzaag heb ik gebruikt voor de krat, niet voor het plexi, dat moet je met een metaal zaagje in een decoupeerzaagdoen of met een dremel... maar met een beetje scherpe snoeischaar kom je zelfs al een heel eind in het zachte plastic van een krat, omdat dit niet zo snel breekt als bijv. plexi en dus kun je er makkelijk stukken uuitkniuppen. voor het gat voor de cd-rom heb ik wel een decoupeerzaag gebruikt
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Met een stanleymes (een goede!) kun je ook heel goed een krat bewerken, dat heb ik ook gedaan. Ik heb echter begonnen met een blik schaar, om al die dingen in het midden weg te halen. Een zaag kan natuurlijk ook.
idd, een mesje werkt ook prima, heb ik ook gebruikt voor stukjes waar ik met de snoeitang en zaag niet bij kon...
[ Voor 3% gewijzigd door Jgsvuden op 15-05-2004 16:15 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
geef me je mailadres, dan stuur ik je het Heineken lettertype, of zoek even op Google naar "Heineken font"Johannusvanudos schreef op 13 mei 2004 @ 12:37:
@T-H
ik werk in de supermarkt. per week gaan er ongeveer 20-40 kratten Grolsch door (als het in de aanbieding is een kleine 80) en zeker 90 kratten Heineken (in de aanbieding 200-250). goed bier verkoopt dus beter, alleen bij jou was net het slechte bier op.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:45:
[...]
haha, ik heb een heineken krat gemod, omdat de Grolsch kratten waren uitverkocht (goed bier verkoopt), en omdat als het fout gaat er niks verspilt is (owjah, een heineken krat, who cares, Grolsch is toch beter bier
)
[ Voor 49% gewijzigd door t-h op 15-05-2004 23:52 ]
Verwijderd
Johannusvanudos schreef op 15 mei 2004 @ 12:07:
Ik heb het hier ook over als ik met de dremel door dat ding heen ga voor men cpu ben ik helemaal niet bang maar als ik met men dremel door plexi heen ga smelt het ook al. vandaar de beste manier om het eruit te halen.Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 03:17:
Met een zaag of gewoon met de dremel, ik ben alleen bang dat het plastic dan gaat smelten door de warmte.
Hoe hebben jullie dat gedaan ?
@T-H:
mailadres is johan@haisjo.nl
alvast bedankt
mailadres is johan@haisjo.nl
alvast bedankt
>>>> Citroën AX GTI <<<<
http://www.dafont.com/en/search.php?nq=1&q=heineken hier kun je ook het heineken lettertype downloaden mocht je dat nog willen.
dankje, zou jij trouwens nog wat fo'to's kunnen hosten voor mij?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Leuk gedaan die mod!! Zeker als het je favoriet merk bier is 
Maar doe mij toch maar liever:

je hebt bij die jupiler-kratten al wel een mooi voorgevormd gat aan de zijkant voor je fans...
Ja klopt, ik ben ook al eens (paar jaar terug) begonnen aan een Jupiler-krat-casemod. Maar toen is wat misgegaan met het moederbord en dus is de mod nooit afgekomen. (viel een druppel water uit m'n mond op het mobo --> kapot)NewbieNeo schreef op 16 mei 2004 @ 13:08:
je hebt bij die jupiler-kratten al wel een mooi voorgevormd gat aan de zijkant voor je fans...
[edit]
Als je foto's gehost moet hebben wil ik dat ook wel doen als het moet
[ Voor 11% gewijzigd door Atmoz op 16-05-2004 13:38 ]
Verwijderd
Becks heeft ook hele mooie kratten. (donderdag bij het bedrijf geweest die dat ontworpen heeft).
Plaatje: *klik*
Is btw ook een plaatje van een bierkrat mod.
Het zijn overigens hele fijne kratten om te tillen. Er zit namelijk een rubberen afwerking om de handvaten.
Het zijn overigens hele fijne kratten om te tillen. Er zit namelijk een rubberen afwerking om de handvaten.
dankje voor de hulp met de plaatjes, maar mijn server is weer up and running
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Een bierkrat mod clusteratmoz schreef op 16 mei 2004 @ 13:06:
Leuk gedaan die mod!! Zeker als het je favoriet merk bier is
[afbeelding]
Cool zo met die doppies er nog boven uit. Ik zat te denken een foto maken en die dan achter een plexi plaat zetten maar dit is ook coolVerwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 13:39:
Becks heeft ook hele mooie kratten. (donderdag bij het bedrijf geweest die dat ontworpen heeft).
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 13:58 ]
Heb je dit al gedaan of niet. Wil namelijk de andere gasten bij mij op scouting uitlullen.Johannusvanudos schreef op 12 mei 2004 @ 19:41:
zal ik doen, moet ze eerst ff van het bakkie zelf afplukken, ze staan alleen daarop en die heeft nog geen netw aansluiting... maar komt asap
@Nebuch: laat ze vast de screenshots zien dan... maar het komt zo snel mogelijk, heb het o het moment alleen errug druk... eindexamens in minder dan een week...
@T-H: ik zag net www.twinheineken.tk; tip: ga naar www.dot.tk log daar in bij Mydot.tk en zet ff die popup banner uit, staat veel chiquer
@T-H: ik zag net www.twinheineken.tk; tip: ga naar www.dot.tk log daar in bij Mydot.tk en zet ff die popup banner uit, staat veel chiquer
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Zo, mijn Bavaria-mod is geslaagd. Nee, verwacht geen mooie afwerking, wilde gewoon kijken of het past. En ja, het past 
Een paar plaatjes:

Edit:
Owja, specs:
- Duron 1300
- Asrock K7VM2
- 512 Mb DDR 333
- 20 Gb hdd (geen idee welk merk)
- 42x Cdrom (zo brak als een student op zondag ochtend)
- 300W Aopen voeding
- 14" monitor waarvan de kleur rood het niet meer doet
Een paar plaatjes:

Edit:
Owja, specs:
- Duron 1300
- Asrock K7VM2
- 512 Mb DDR 333
- 300W Aopen voeding
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 16:15 ]
Wie heeft er nu ook nog zo iets gemaakt met een ander merk bier?
Ben wel erg nieuwsgierig
Ben wel erg nieuwsgierig
best netjes! mooi maatwerk complimenten!
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Oke dan. Examens gaan voor alles want das tien keer belangrijker. Heeft ook niet heel veel haast want pc zit nog niet in elkaar in kratje.Johannusvanudos schreef op 16 mei 2004 @ 16:08:
@Nebuch: laat ze vast de screenshots zien dan... maar het komt zo snel mogelijk, heb het o het moment alleen errug druk... eindexamens in minder dan een week...
Dus doe rustig aan en succes met examens.
zie ik het nou goed dat de vga-kaart en de geluidskaart verbonden zijn met een soort van ide kabel? waar is dat voor?
nopez dat zie je niet goed... is niet zo...
>>>> Citroën AX GTI <<<<
nieuwe muismat op de kop weten te tikken kijk maar heel cool 
>>>> Citroën AX GTI <<<<
zeg aub ff iemand of dit plaatje werkt, dat van de muismat... ik kan dat zelf niet controleren, heb nieuwe server, maar kan er zelf nie op kijken i.v.m. portmappings, bij mij is dus een kruisje, bij jullie?!
>>>> Citroën AX GTI <<<<
woops. ik heb een Google pop-up blokker dus heb ze nooit door. ik zal ze ff uitzettenJohannusvanudos schreef op 16 mei 2004 @ 16:08:
(deze zomer komt er een warschijnlijk een .nl domein
Who needs a shuttle anymore these days??Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 16:12:
Zo, mijn Bavaria-mod is geslaagd. Nee, verwacht geen mooie afwerking, wilde gewoon kijken of het past. En ja, het past
Een paar plaatjes:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Edit:
Owja, specs:
- Duron 1300
- Asrock K7VM2
- 512 Mb DDR 333
- 300W Aopen voeding

LOL, shuttle past idd ook wel in een bierkratje van 12, volgende uitdaging: bouw een shuttle in een luciferdoosje... doet met trouwens aan iets denken, ergens ter wereld is de kleinste webserver ooit gebouwd, met de chip van een telefoonkaart daar ga je nooit meer onder, dat noem ik nou nog eens een mod! een telefoonkaart als compleet funcionerende webserver (als er meer dan twee bezoekers tegelijk kwamen, kreeg de tweede al een connection time-out, maar toch vind ik het knap
)
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
offtopic:
@ Johannusvanudos: Ga dat plaatje van die muismat nou eens kleiner maken, hiervoor hebben de meesten een dual-monitor setup voor nodig
@ Johannusvanudos: Ga dat plaatje van die muismat nou eens kleiner maken, hiervoor hebben de meesten een dual-monitor setup voor nodig
Een shuttle heeft nog ruimte voor 1x PCI en 1x AGP, dat heb ik op deze manier niet. Ik kan de voeding nog boven de cpu zetten (de fan op de cpu wel omdraaien) en de hdd op de plek waar nu de voeding zit. Dan heb ik nog wel ruimte voor extra kaarten. Maar voor de koeling leek me dit beter.
btw: www.mini-atx.com heeft ook hele leuke dingen
sorry sorry sorry,
ik dacht dat ik de lo-res geupload had, had ik dus duidelijk niet, dacht al wat zeuren ze nu
maar sorry mijn fout, zo is het hopelijk beter
ik dacht dat ik de lo-res geupload had, had ik dus duidelijk niet, dacht al wat zeuren ze nu
>>>> Citroën AX GTI <<<<
voor de rest, leuke muismat, aparte vorm..NewbieNeo schreef op 12 mei 2004 @ 17:24:
zien er best grappig al die bierkrattenmods, alleen mag de afwerking soms wel wat beter.
als je nog origineel wilt zijn, neem je ff een ander biermerk..
offtopic:
voor het hosten van plaatjes kan je bij www.picserver.tk of www.spymac.com terecht.
snel en simpel
zijn de kleine dingetjes die een mod completeren.
maar resize je pic ook ff naar 600 breedte (FAQ) en host t op een van bovenstaande servers, want zelfs je fullsize pics in je beginposts doen 't niet meer...
ik neem aan dat je zelf nog de originele pics op je eigen pc hebt staan.Johannusvanudos schreef op 16 mei 2004 @ 19:58:
de beginpostpics worden niet door mij gehost, maar bij een andere server dus daar kan ik niks aan doen
dan ken je ze toch gewoon uploaden en ff je TS aanpassen of zie ik 't verkeerd
[ Voor 22% gewijzigd door NewbieNeo op 16-05-2004 20:22 ]
de beginpostpics worden niet door mij gehost, maar bij een andere server dus daar kan ik niks aan doen
>>>> Citroën AX GTI <<<<
iemand nog iets over afwerking?
mijn server al gezien?
[rml][ CM] De meest lelijke servermod ooit[/rml]
dan kijk maar eens...
mijn server al gezien?
[rml][ CM] De meest lelijke servermod ooit[/rml]
dan kijk maar eens...
>>>> Citroën AX GTI <<<<
hoe zit dat bij die bavaria krat eigenlijk met de cd-rom speler? waar gaat die open enzo??
Edit:
sorry, zie het all, had de pics niet goed bekeken
Edit:
sorry, zie het all, had de pics niet goed bekeken
[ Voor 26% gewijzigd door Jgsvuden op 17-05-2004 12:57 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Ik ben nu bezig met een project. De webserver is een chip in dil32 uitvoering. Ongeveer 1,5 bij 5 cm en heeft gewoon 10baseT aansluiting en loopt op 20MhzJohannusvanudos schreef op 16 mei 2004 @ 18:38:
LOL, shuttle past idd ook wel in een bierkratje van 12, volgende uitdaging: bouw een shuttle in een luciferdoosje... doet met trouwens aan iets denken, ergens ter wereld is de kleinste webserver ooit gebouwd, met de chip van een telefoonkaart daar ga je nooit meer onder, dat noem ik nou nog eens een mod! een telefoonkaart als compleet funcionerende webserver (als er meer dan twee bezoekers tegelijk kwamen, kreeg de tweede al een connection time-out, maar toch vind ik het knap)
Vet, post ff wat pics als ie af is...
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
Dan zou hij misschien wel in zo'n stres kratje kunnen van amstel zo rood sponzig ding
dan blijft hij toch nog een beetje ontopic
of in zo'n bavaria muis
>>>> Citroën AX GTI <<<<
zal er binnenkort nog ff een paar posten, goed?
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Verwijderd
donderdag nog ff op de beurs kijken voor een kastje als dat niet lukt dan toch maar ff gaan zagen in men kratje hij staat er al klaar voor 
Foto's zijn natuurlijk altijd welkom
hoe meer hoe beter
Foto's zijn natuurlijk altijd welkom
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 23:39 ]
Verwijderd
Zijn er al foto's ik zit met spanning te wachtenJohannusvanudos schreef op 17 mei 2004 @ 22:21:
zal er binnenkort nog ff een paar posten, goed?
iig ben ik al bezig geweest met een opzetje voor een website: www.heinekenbierkratmod.tk
>>>> Citroën AX GTI <<<<
@T-H: wanneer gaat die site van de twin-heineken open? en wanneer haal je die banner er eigenlijk af? die pop-up?
[ Voor 92% gewijzigd door Jgsvuden op 19-05-2004 20:06 ]
>>>> Citroën AX GTI <<<<
Johannes zou je nu je toch met die site bezig ben ook de dingen als boot-up.screensaver/wallpaper/desktoptheme op willen zetten??
Word ik onderhand zeurderig
Word ik onderhand zeurderig

doe ik asap, hou de site maar ff in de gaten, of nee... ik mail je ze wel een dezer dagen sorry, maar waarschijnlijk pas na examen... maar als ik eerder de kans zie het kratje onder de stoffen doekken op te duikelen doe ik het eerder, maar heb hem zolang ergens opgeslagen tot ik er weer aan ga knutselen (wat dus pas na de examens is...)
>>>> Citroën AX GTI <<<<
net als jij - zo begreep ik eerder in dit topic - doe ik ook examens. bovendien ben ik vandaag jarig, dus het schiet er allemaal een beetje bij in. de site hopelijk dit weekend maar ook dat is niet zeker. dan zal ook de pop-up verdwijnen.Johannusvanudos schreef op 19 mei 2004 @ 20:06:
@T-H: wanneer gaat die site van de twin-heineken open? en wanneer haal je die banner er eigenlijk af? die pop-up?