Toon posts:

[hp 960c] hoogste resolutie 600x600 niet 1200x2400??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een ruime tijd de HP 960c een perfecte printer die heel goed foto's uit print onder win98 omdat hij dan print met een resolutie van 1200X2400 + PhotoRet.

MAAR....

Nu ik XP gebruik krijg ik de resolutie niet hoger dan 600X600 wat ik ook probeer. Bij de geavanceerde opties is deze functie greyed out. Door middel van foto papier selecteren zou dit volgens de handleiding ingesteld kunnen worden. Mooi niet.
Heb alle boekjes door gelezen en alles in de geavanceerde functies al eens aangezet en uitgezet maar het mag niet baten.
Heeft iemand dit probleem ook onder XP en wie heeft hier een oplossing voor.

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is opgelost.
Voor personen die misschien in de toekomst ook tegen dit probleem aanlopen zal ik hier mijn oplossing maar posten.

OUDE DRIVERS.

Ik had op een cd die bij mijn printer gelevert was versie 5.0 Deze heb ik er af gegooit en bij HP de 4.3 drivers gedownload (volgens hp de nieuwste :? ). En hij werkt weer als een trein. Alle opties die ik voorheen had zijn weer beschikbaar.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Vreemd verhaal eigenlijk.

Als je XP installeert en de printer aansluit (heb hem zelf o.a. ook) dan wordt hij herkend en worden automatisch de drivers van de XP CD geladen.

Denk dat je na de detectie gekozen hebt voor de 'oude' HP-driver-CD en dat daardoor het probleem is veroorzaakt.

ARME AOW’er