[Chello] Netwerk toegestaan

Pagina: 1
Acties:

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 10:32
Van de Chello Netwerk Status pagina:
mededelingen

Netwerk toegestaan bij chello
11 mei 2004 11:15
Vanaf heden is het toegestaan om op de chello producten een thuisnetwerk aan te sluiten. Voorheen was dit formeel alleen toegestaan bij het chello plus product. Maar nu mag op ieder chello product een thuisnetwerk worden aangesloten. Een thuisnetwerk voor chello kan op verschillende manieren aangelegd worden. Het meest eenvoudige is om gebruik te maken van een router. Een goed werkende router (inclusief handleiding) is verkrijgbaar bij iedere goede computerzaak. De UPC helpdesk levert geen ondersteuning voor uw router.

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Goed nieuws! Dan weet ik teminste zeker dat ze me niks kunnen maken :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ze zeggen het zelf al, eerder was dit 'formeel' niet toegestaan, niemand die het boeide. Uiteraard was het ook een enorm achterhaalde voorwaarde. :D

Mooi :)

🌞🍃

• frisico
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-03 11:18

• bartjenl
die had ik er expres niet bijgezet omdat ik niet weet of niet-chello-ers die ook kunnen zien :)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

• bartjenl

Pagina: 1