Tja, als jij denkt dat je met mxstream tevreden bent, ook als je wel Cistron kunt krijgen, dan kun je natuurlijk beter nu mxstream nemen.
Ik zit ook met casema en ik wacht al vanaf februari hoopvol op Cistron. Ik heb niet de illusie dat ik de komende drie maanden meer kans maak dan de afgelopen 3, maar toch wacht ik wel op Cistron. Okee, in mijn wijk kan ik ook geen mxstream krijgen, maar anders zou ik het nog niet doen. Ik weet gewoon dat ik me op 60 K/s zou ergeren als ik weet dat ik op hetzelfde moment voor bijna net zoveel geld 600 kan krijgen.
Hemelsbreed 3 km kan inderdaad betekenen dat je koperdraadje nog een stukje langer is en richting 5 km gaat. Maar ik heb berichten gezien dat als het koper van fatsoenlijke kwaliteit is, dat je dan op 5km nog de volle snelheid kan halen. Boven de 5 gaat de capaciteit dan evenredig met de afstand afnemen.
Dat modem verkopen moet je niet al te hard op rekenen, in een jaar kan veel gebeuren. Wie weet besluiten ze wel ineens om andere apparatuur te gebruiken, waardoor niemand jouw apparaatje wil overkopen. Bovendien kun je volgens mij niet kiezen voor mxstream ZONDER het modem aan te schaffen, dus wie zou er dan behoefte hebben om de jouwe over te kopen.
Kortom, als ik jou was zou ik dan wel mxstream nemen, maar wel bewust zijn van wat je kiest.