[ Voor 94% gewijzigd door 68657469736d69 op 11-05-2004 22:04 ]
en je vraag is 
snap het na je edit.. ziet er leuk uit! ben benieuwd naar het eindresultaat.
je host is er langzaam btw..
snap het na je edit.. ziet er leuk uit! ben benieuwd naar het eindresultaat.
je host is er langzaam btw..
[ Voor 84% gewijzigd door m0nk op 11-05-2004 19:54 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Is het geen id voor jou om popnagels te gebruiken ??
Dat werkt denk ik net iets mooier af en makkelijker werken. En ziet er hoogstwaarschijnlijk nog mooier uit ook. Maar tot nu toe ben ik benieuwd waar dit gaat eindigen. Good luck with it..
Dat werkt denk ik net iets mooier af en makkelijker werken. En ziet er hoogstwaarschijnlijk nog mooier uit ook. Maar tot nu toe ben ik benieuwd waar dit gaat eindigen. Good luck with it..
Allereerst moet ik toch even kwijt dat ik de naam van je kast niet erg intrigerend vind
Aardig beginnetje maar je hoort toestemming te vragen voor een Casemod In Progress!! (zie de faq) maarja, ik ben geen moddereter dus daar zal ik verder niet op ingaan.
Verder vind ik je kast nogsteeds niet erg stabiel lijken, dunne hoekprofieltjes en de meeste verbindingen met 1 boutje vastegezet. (ik ben benieuwd of hij de WCset gaat houden
)
Aardig beginnetje maar je hoort toestemming te vragen voor een Casemod In Progress!! (zie de faq) maarja, ik ben geen moddereter dus daar zal ik verder niet op ingaan.
Verder vind ik je kast nogsteeds niet erg stabiel lijken, dunne hoekprofieltjes en de meeste verbindingen met 1 boutje vastegezet. (ik ben benieuwd of hij de WCset gaat houden
offtopic:
sorry dat ik zo negatief ben maar ik zie nog erg weinig waar ik nou erg enthousiast van word.
sorry dat ik zo negatief ben maar ik zie nog erg weinig waar ik nou erg enthousiast van word.
[ Voor 6% gewijzigd door Vermicellisoep op 11-05-2004 20:17 ]
Nooooh! Stahp!
Verwijderd
Ziet er erg mooi en veelbelovend uit, maar dit lijkt op een CiP (Casemod in Progress). En voor dat soort topics heb je toestemming nodig, dus je moet even een moderator van CME mailen oid. Zie ook: Casemods in Progress . Veel suc6 met je mod!
Tja het was ook nog niet de bedoeling dat ik 'm ging posten. ik wou eerst de post maken en die aan een moderator laten zien om toestemming te vragen voor deze mod in progress
verder is de kast wel stabiel
het is allemaal iets anders gelopen dan dat de bedoeling was. sorry daarvoor
verder is de kast wel stabiel
[ Voor 18% gewijzigd door 68657469736d69 op 11-05-2004 20:18 ]
Verwijderd
hmm hoe ben je van plan je mobo en de rest van je hardware erin te plaatsen?
gewoon hangen aan die aluminiumiun balkjes ofzo?
hoop dat het lukt maar is wel moeilijk
gewoon hangen aan die aluminiumiun balkjes ofzo?
hoop dat het lukt maar is wel moeilijk
Brakke openingspost
.. maar goed, ziet dr wel belovend uit !
.
Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat...
Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat...
tja ik was nog op zoek naar een plaats om mijn plaatjes te hosten maar om dat dit een beetje vreemd is gelopen heb ik de pics ff op mijn eigen server gezet en daar zitten 2 grote nadelen aan namelijk:
32MB geheugen (voor pics op got is dit veel te wijnig)
0.32Mbit upload (tja zecht genoeg)
32MB geheugen (voor pics op got is dit veel te wijnig)
0.32Mbit upload (tja zecht genoeg)
Verwijderd
Als jij een goede host zoekt, wil ik wel toestemming geven voor een CiPsadar schreef op 11 mei 2004 @ 20:17:
Tja het was ook nog niet de bedoeling dat ik 'm ging posten. ik wou eerst de post maken en die aan een moderator laten zien om toestemming te vragen voor deze mod in progress
Intrigerend om te zien, vooral interessant om te kijken hoe je het probleem van instabiliteit gaat oplossen en of in het uiteindelijke resultaat de constructie nog zichtbaar is (plexiglas oid).
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 21:30 ]
Verwijderd
Als er panelen in komen heb is de constructie al een heel stuk sterker.
Voor hoeveel Mb wil je plaatjes maken, en hoeveel dataverkeer moet die host eigenlijk zijn met dergelijke topics, als dat niet te veel is kan ik misschien wel wat regelen.
Voor hoeveel Mb wil je plaatjes maken, en hoeveel dataverkeer moet die host eigenlijk zijn met dergelijke topics, als dat niet te veel is kan ik misschien wel wat regelen.
ziet er voor alsnog mooi uit.
Vraagje: je cr-rom/dvd speler zit niet gelijk met je voorkant, is het niet mooier om deze iets meer naar voren te plaatsen of komt er nog een deurtje voor?
Toch zou ik op de hoekpunten een extra schroef/popnagel plaatsen om scharnieren te voorkomen. Je wilt toch af en toe je kast open hebben om te tweaken.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 22:16:
Als er panelen in komen heb is de constructie al een heel stuk sterker.
Vraagje: je cr-rom/dvd speler zit niet gelijk met je voorkant, is het niet mooier om deze iets meer naar voren te plaatsen of komt er nog een deurtje voor?
[ Voor 3% gewijzigd door gws24 op 11-05-2004 22:24 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()