Toon posts:

HTMLTags GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste admins,

Als ik tijdens het browsen door jullie forum de search gebruik en oudere topics lees krijg ik in elk bericht wel een <BR>, <p> o.i.d.

Dit zorgt er voor dat sommige stukken tekst verwarrend worden.

Is dit al bekend?, en is er daarom een rede voor om dit op te lossen?

mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zijn hele oude topics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en toch is het irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Dat komt nog uit de HELE oud UBB-tijd dat je nog met HTML moest posten. Ik weet niet hoe de DB in elkaar steekt, maar misschien is het op te lossen met een query die er op los gelaten word (een soort mass mod-edit in de DB), maar echt uiterst belangrijk is het niet denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt, al denk ik niet dat er iets aan gedaan zal worden ;) Is volgens mij wel eens vaker langs gekomen hier in de LA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Lijkt me onoplosbaar. Er is UBB code bij, maar ook (in bijv. de devschuur) stukken voorbeeld HTML die weer niet omgezet moeten worden, omdat je dan de boel helemaal om zeep helpt. Of je moet alle posts handmatig gaan omzetten, wat me ook geen strak plan lijkt ;)

[ Voor 19% gewijzigd door m-m op 11-05-2004 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Het is irritant, klopt, en nee, het wordt niet opgelost.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 20:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

m-m schreef op 11 mei 2004 @ 18:53:
Lijkt me onoplosbaar. Er is UBB code bij, maar ook (in bijv. de devschuur) stukken voorbeeld HTML die weer niet omgezet moeten worden, omdat je dan de boel helemaal om zeep helpt. Of je moet alle posts handmatig gaan omzetten, wat me ook geen strak plan lijkt ;)
Ik vraag me alleen af, er staat HTML-code gewoon in de tekst die ook echt gebruikt wordt voor opmaak en er staat HTML die niet fysiek mocht worden gebruikt in dus bijvoorbeeld W&G, hoe werd daar voorheen dan onderscheid tussen gemaakt? :?
Als er namelijk onderscheid tussen die twee gebruiken HTML is, lijkt het me niet moeilijk die code om te zetten. :)
Als je het echter doet dan, bijvoorbeeld dmv een script duurt het alleen erg lang denk ik, door al het regex'en. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

--MeAngry-- schreef op 11 mei 2004 @ 19:21:
[...]

Ik vraag me alleen af, er staat HTML-code gewoon in de tekst die ook echt gebruikt wordt voor opmaak en er staat HTML die niet fysiek mocht worden gebruikt in dus bijvoorbeeld W&G, hoe werd daar voorheen dan onderscheid tussen gemaakt? :?
Als er namelijk onderscheid tussen die twee gebruiken HTML is, lijkt het me niet moeilijk die code om te zetten. :)
Als je het echter doet dan, bijvoorbeeld dmv een script duurt het alleen erg lang denk ik, door al het regex'en. :)
Door ipv > in de bron > te gebruiken, wat nu dus ook met die opmaak-html gebeurd is bij het overzetten ooit. En daar is dus geen onderscheid tussen te maken, met de beste wil van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

een beetje lastig maar je kan toch lokaliseren waar de eerste post (iemand een idee???) begint en de laatste in met HTML en met een script dit deel (tijdblok dus) laten parsen en de rest niet?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
En dan alle occurences in W&G in die periode voor het gemak dan ook maar slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09 20:36

--MeAngry--

aka Qonstrukt

AW_Bos schreef op 11 mei 2004 @ 19:27:
een beetje lastig maar je kan toch lokaliseren waar de eerste post (iemand een idee???) begint en de laatste in met HTML en met een script dit deel (tijdblok dus) laten parsen en de rest niet?
Nu in Nederlands, of lees ik nou zo slecht? :P

Laat maar, ik lees slecht, ik snap wat je bedoelt, maar wat jij noemt is het hele probleem nog niet eens zo denk ik.

Feit is, dat hetgeen waar we het hier over hebben direct had moeten gebeuren na de omzetting van de forumsoftware omdat er toen nog onderscheid was tussen &-aangevoerde tekenreeksen en echte < en >.

[ Voor 34% gewijzigd door --MeAngry-- op 11-05-2004 19:34 ]

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

AW_Bos schreef op 11 mei 2004 @ 19:27:
Dat sowieso, en daarbij heb je dus het probleem dat er in die tijdsperiode ook in W&G gepost werd ;) (En ook wel HTML voorbeelden daarbuiten)

[ Voor 5% gewijzigd door m-m op 11-05-2004 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Kees schreef op 11 mei 2004 @ 19:08:
Het is irritant, klopt, en nee, het wordt niet opgelost.
Erover doorgaan lijkt me dan ook verspilde moeite, en ook omdat dit al vaker langs is gekomen, doe ik deze dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.