| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Anoniem: 96729
heb juist hetzelfde, heb een 360 core met xt bios nu maar geen uitlezen, naar het schijnt zou het wel gaan met dat nieuw bios van sapphire maar dan moet ge hynix geheugen hebben en ik heb samsung, iemand anders mss al een samsung bios van sapphire tegengekomen waardoor er wel een temp uitlezing is???
Als je deze zin in het nederlands zou formuleren, zou ik je wellicht kunnen helpen, maar hier snap ik werkelijk geen drol vanAnoniem: 96729 schreef op 13 juni 2004 @ 21:58:
heb juist hetzelfde, heb een 360 core met xt bios nu maar geen uitlezen, naar het schijnt zou het wel gaan met dat nieuw bios van sapphire maar dan moet ge hynix geheugen hebben en ik heb samsung, iemand anders mss al een samsung bios van sapphire tegengekomen waardoor er wel een temp uitlezing is???

Deel 4 is vol, zal ik deel 5 maar aanmaken?
Dat doet een modje wel als dat nodig is toch?
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Een nieuw topic aanmaken? hehe, neej, dat is nog steeds in handen van de usertsTrivian schreef op 13 juni 2004 @ 22:17:
Dat doet een modje wel als dat nodig is toch?
Ik ga deel 5 maken, dr zal niet echt veel (lees: bijna nix
9800(PRO) naar 9800 XT Topic - Deel 5
voila
[ Voor 10% gewijzigd door Henk op 13-06-2004 22:26 ]
nee er zijn verschillende 9800pro's op de markt, die met een 128mb XT pcb kunnen wel de temp uitlezen, (oa sapphire's met hynix geheugen)Anoniem: 96729 schreef op 13 juni 2004 @ 21:58:
de wat oudere kaarten van sapphire, kunnen dit niet.
het is in dit topic al eerder behandeld. je moet die lm67 chip hebben om temp. informatie te kunnen uitlezen
ik denk dat jouw kaart dat niet kan, (ik ben iig nog geen sapphire met samsung geheugen tegen gekomen die dat wel kan)
duss nog eenmaal:
sommige 9800pro's kunnen wel en anderen kunnen niet de temperatuur laten weergeven
[ Voor 8% gewijzigd door randje op 13-06-2004 22:29 ]
Anoniem: 111703
W000T! Mijn kaart kan het wel!pokeran schreef op 13 juni 2004 @ 22:28:
[...]
nee er zijn verschillende 9800pro's op de markt, die met een 128mb XT pcb kunnen wel de temp uitlezen, (oa sapphire's met hynix geheugen)
de wat oudere kaarten van sapphire, kunnen dit niet.
het is in dit topic al eerder behandeld. je moet die lm67 chip hebben om temp. informatie te kunnen uitlezen
ik denk dat jouw kaart dat niet kan, (ik ben iig nog geen sapphire met samsung geheugen tegen gekomen die dat wel kan)
duss nog eenmaal:
sommige 9800pro's kunnen wel en anderen kunnen niet de temperatuur laten weergeven
Dit topic is gesloten.