MSN maximaal aantal woorden

Pagina: 1
Acties:

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-05 08:04
Duzz.. wel ik heb dus msn maarr.. ik heb een probleem. Vaak als je een verhaal wil typen dan heb je te maken met een maximaal aantal tekens dat je kan typen. Is er niet ergens een progje op internet dat dit kan veranderen? Nu is het max 450 tekens ofzo. Heb ps msn 6.2. Net vandaag uit geloof ik. Heb wel gezocht maar helaaz.. :S:S

www.maartenlangelo.nl

Verwijderd

Volgens mij kan het msn protocol dat niet aan!?

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Sometimes you need to plan for coincidence

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zal dit niet gewoon een beperking zijn van het protocol? Ik kan mij bijna niet voorstellen dat je dit zonder een tool aan beiden kanten te installeren zou kunnen voorkomen?

Er schijnt trouwens een plugin voor Trillian te zijn die dit kan bereiken :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 14:15
MSN-Plus ondersteunt veel meer tekens, dus check dat uit... Groentenboer zei het ook al zie ik nu :)

Verwijderd

Moet de ontvanger aan de andere kant dan niet ook de genoemde upgrades/trillian plugs hebben om het te kunnen ontvangen?

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:47

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 17:10:
Moet de ontvanger aan de andere kant dan niet ook de genoemde upgrades/trillian plugs hebben om het te kunnen ontvangen?
Ik dacht het niet, ik had de + niet, en iemand had een ultra lang verhaal getyped.. en ik mij maar afvragen hoe hij dat deed...

De Nederbelg !

• Maarten L
Hmm.. MSN + dus. Ja, dat verklaard wel wat want inderdaad had die persoon msn Plus. Toch.. msn plus mag ik niet. Als je dat download kan je erop wachten dat je binnenkort 10 nieuwe toolbars, 5 nieuwe klokken en andere leuke ongein op je comp. heb staan.. Grr'z (Uiteraard overdrijf ik niet). Zijn er geen "veilige" msn Plussen?

www.maartenlangelo.nl

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Maarten L schreef op 13 mei 2004 @ 08:07:
Hmm.. MSN + dus. Ja, dat verklaard wel wat want inderdaad had die persoon msn Plus. Toch.. msn plus mag ik niet. Als je dat download kan je erop wachten dat je binnenkort 10 nieuwe toolbars, 5 nieuwe klokken en andere leuke ongein op je comp. heb staan.. Grr'z (Uiteraard overdrijf ik niet). Zijn er geen "veilige" msn Plussen?
Ja zo veilig als de gebruiker zelf: goed lezen als je op akkoord of niet akkoord drukt.

Dan heb je geen toolbars geen klok en geen ander ongein op je computer staan.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-08 10:57

Dennahz

Life feels like hell should.

Inderdaad.. lees eens voor je iets installeerd.. altijd maar zeggen dat plus slecht is bla bla :{
Duzz.. wel ik heb dus msn maarr.. ik heb een probleem. Vaak als je een verhaal wil typen dan heb je te maken met een maximaal aantal tekens dat je kan typen. Is er niet ergens een progje op internet dat dit kan veranderen? Nu is het max 450 tekens ofzo. Heb ps msn 6.2. Net vandaag uit geloof ik. Heb wel gezocht maar helaaz.. :S:S
Het is te zien dat je MSN hebt ja :P

Maar idd met plus kan je volgens mij tot zo'n 1200 1100 tekens typen.. lijkt mij meer dan genoeg :)

Afbeeldingslocatie: http://breezer.dyndns.org/bericht.jpg :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Dennahz op 13-05-2004 08:15 ]

Twitter

Verwijderd

Poster twee posts terug heeft gelijk...tijdens de installatie kun je kiezen:

'Accoord, installeer MSN+ met sponsor'

of

'Niet accoord, installeer MSN+ zonder sponsor'

Niet handig voor mensen die gewend zijn om op OK, Ok, OK, Continue enz, te klikken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 08:23 ]

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Zeer slechte eigenschap, zomaar [ok] [ok] [ok] te drukken.

Sometimes you need to plan for coincidence

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:04
Groentenboer schreef op 13 mei 2004 @ 17:26:
Zeer slechte eigenschap, zomaar [ok] [ok] [ok] te drukken.
ja maar toch, ik ken GENOEG mensen die dat blijven doen... :(

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Maarten L
Jah.. als je altijd even snel wat wilt testen dan ga je niet altijd alle voorwaardes lezen. En ik die regelmatig even progje van internet trekt jah.. die is niet meer zo krities zullen we maar zeggen ;). Vandaar dat ik mijn comp. misschien ook minstens 1x in de 6 maanden format? hehe 8)7 8)7 Thanx any.. MSN Plus here we come..

www.maartenlangelo.nl

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:33

Sherlock

No Shit

Je kunt natuurlijk ook gewoon even een mailtje sturen he, volgens mij is MSN helemaal niet bedoeld om ellenlange essays over te versturen :P

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:47
dmsn ondersteunt ook de grotere berichten

https://wren.co/join/Devian

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

MSN Plus is een geweldig programma. Je moet wel LEZEN als je installeerd. Je hebt namelijk, zoals iedereen al zei, gewoon de optie om NIET akkoord te gaan met de sponsor programma's die bij MSN Plus in de installatie zitten. Ga je niet akkoord, dan installeert alleen MSN Plus op je pc en niet die irritante toolbars. Dus, ik zou gewoon MSN Plus downloaden, of Trillian met een speciale plug-in om ook om die limieten heen te komen of, zoals Devian al zei, dMSN downloaden.

Succes ermee zou ik zeggen. (MSN Plus!)

Profile

• Maarten L
Heb nu inderdaad MSN PLUS erop gegooid, zonder all die leuke progjes. dMSN wel eens erop gehad, maar vond het niet zo fijn werken. Ziet er wel leuk uit, maar al die extra "tools" gebruik je toch nooit. MSN PLUS Is Mine :) Erg fijn ook dat je nou je contactpersonen een naam kan geven. Echt Handy :)

www.maartenlangelo.nl

Pagina: 1