welke programmeer taal

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 08:51
ik wil een berekenings programma schrijven om bouwkundige constructies te kunnen berekenen. Dit gaat vooral voor het uitvoeren van formules. En dan in een tabel met gegevens kijken welke ligger en of kolom ed bij die uitgekomen waarde hoort.

Ik heb nu ervaring met php en mysql. Dit zou heel makkelijk te schrijven zijn, en dat lukt me wel. Maar ik wil graag een programma gaan schrijven waar je geen apache server voor hoeft te hebben. Gewoon stand alone.

Dus waar kan ik dit mee gaan programmeren? en wat lijkt op php om dit mee te doen?

mijn pc

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 23:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sorry, maar "welke programmeertaal"-discussies staan we niet toe, die zijn al zo vaak geweest, en allemaal heel erg persoonlijk. Feit is dat er geen beste programmeertaal is, en dat de ene programmeertaal op een bepaald gebied beter is dan de ander.

Kijk eens in de P&W FAQ, daar staan een hoop programmeertalen in vermeld waarmee je kunt bereiken wat je wilt. Om er een paar te noemen: Delphi, C, C++, VB, Java, C#, VB.Net, etc.

[ Voor 67% gewijzigd door .oisyn op 11-05-2004 17:09 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.