Toon posts:

[Outlook2k] Bij reageren verdwijnt de ontvanger *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleempje met outlook.
als ik een mailtje binnen krijg en ik wil dat replyen dan verdwijnt het emailadres van de gene die het naar mij toezenden.
weet iemand hiervan de oplossing.

zou iemand snel willen reageren het is met spoed!!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

chieleke,

Welkom op GoT :)

Op dit forum hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan hoort te voldoen. Deze regels maken het jou makkelijker om te onthouden wat je in je topicstart moet zetten, en zijn voor je lezers handig omdat ze weten welke informatie ze kunnen verwachten.

Deze regels worden wat uitgebreider toegelicht in de policy. Ik zal de drie belangrijkste punten er even uitlichten omdat je topic niet helemaal voldoet aan de eisen die we hiervoor opgesteld hebben:

Probeer eerst je probleem zelf op te lossen. Lukt het niet om je probleem op te lossen dan kun je een topic openen op GoT. Zorg dat je duidelijk verteld waar je al op gezocht hebt en waarom het resultaat daarvan jou niet verder heeft geholpen. Hierdoor voorkom je dat we je tips gaan geven die je allang geprobeerd hebt; en dat is natuurlijk niet handig :)

Zorg voor een duidelijke topicstart. Zet hierin duidelijke foutmeldingen die je krijgt en informatie die voor ons handig is om je probleem op te lossen. Zorg er ook voor dat je zinnen in duidelijk Nederlands en goed leesbaar zijn opgesteld.

Kies een duidelijke titel. Dit kan vaak erg lastig zijn; maar kijk toch eerst even naar de rest van de topictitels op het forum. Je zult zien dat je meestal het beste het OS of programma tussen blokhaken kunt zetten en daarachter wat er fout gaat. Een goede topictitel moet jouw probleem meteen duidelijk maken.

outlook 2000 > [Outlook2k] Bij reageren verdwijnt de ontvanger *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:41

momania

iPhone 30! Bam!

Volgens mij verdwijnt het alleen uit het invoer veld waar je email adressen kan toevoegen, maar staat het in het grijze deel erboven nog wel ;)

Oh en welkom op GoT nog maar, als je haast hebt zit je hier dus verkeerd ;)
Lees voor meer info over forumgedrag: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
ik zal het iets duidelijker uitleggen:

ik krijg een mailtje binnen
ik klik op de reply knop in outlook2000
normaal gesproken moet dan het adres van de gene van wie het mailtje was bij "aan"/"to" staan.
maar dat is dus verdwenen.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:41

momania

iPhone 30! Bam!

Kun je eens een screenshot maken om het te illustreren ?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~daschouten/outlook.jpg

hier een screenshot van het probleem

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 12:33 ]

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

resize ff en maak er eens een leesbaar plaatje van...

Als je wilt replyen is het toch niet zo'n moeite om het e-mail adres ff uit het oude mailtje te copy pasten??

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
neej oke dat is zo maar het is onhandig als je dat honderden keren per dag moet doen.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Mmh; ik heb hier alleen outlook 2003; ik heb daar echter geen opties gezien die jouw probleem zouden moeten verhelpen. Heb je niet zoiets als "standaard instellingen herstellen" zoals bij IE??

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
neej daar heb ik ook al een tijdje naar zitten zoeken maar ik kon niks vinden.
en het is heel vaag ik heb de instellingen bij me collega gecheckt en die stonden precies hetzelfde en daar werkt het wel :S:S

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

jeroen1001 schreef op 12 mei 2004 @ 12:42:
resize ff en maak er eens een leesbaar plaatje van...

Als je wilt replyen is het toch niet zo'n moeite om het e-mail adres ff uit het oude mailtje te copy pasten??
Geef anders dan ff een reply waar TS wel wat aan heeft :/

TS:: Ik heb dit probleem nergens kunnen vinden. Ben ondertussen bezig om te zoeken in MSDN. Je zou eventueel een Detect & repair... kunnen uitvoeren!

[ Voor 8% gewijzigd door BtM909 op 12-05-2004 14:10 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Je hebt toch zoiets als automatisch herstellen o.i.d.?

Verwijderd

Topicstarter
in windows 2000 niet hoor, als je ingelogd ben op het domein heb je daar zoiezo geen rechten toe als het er al was.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 08:38 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 08:35:
in windows 2000 niet hoor, als je ingelogd ben op het domein heb je daar zoiezo geen rechten toe als het er al was.
De 'Detect en Repair' optie zou best wel eens een goede tip kunnen zijn. Die zit in Outlook onder de help button (en heeft dus niets met Windows te maken) :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1