Toon posts:

Switch probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een thuisnetwerkje aangelegd met een oude linksys etherfast switch, de eerste dagen werkte alles prima, maar nu schakelt de switch zichzelf steeds aan en uit.

Weet iemand waar dit aan kan liggen/ wat ik er aan kan doen ?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 15:23

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 16:56:
Ik heb een thuisnetwerkje aangelegd met een oude linksys etherfast switch, de eerste dagen werkte alles prima, maar nu schakelt de switch zichzelf steeds aan en uit.

Weet iemand waar dit aan kan liggen/ wat ik er aan kan doen ?
Ik denk dat je er niet zo heel veel aan kan doen. Je kunt controleren of de stekkers wel goed contact maken maar ik denk dat je een nieuwe switch kunt gaan halen als je er geen garantie meer op hebt zitten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 16:08

Korakal

Up up up!

Ik denk niet dat we met deze informatie-overload kunnen ruiken wat je probleem is. Kijk nog even naar de reply van MetroidPrime...

Je topicstart is niet wat er van een topicstart verwacht wordt: zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart Let daar in het vervolg ajb op, evenals de rest van deze FAQ (vooronderzoek etc).

Dit topic is gesloten.