[COM PORT] - Input in text box of SQL

Pagina: 1
Acties:

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:52
Mijn vraag bestaat uit twee delen :

1) Ik heb een handscanner die met RS232 werkt aangesloten op een N-Port. Deze N-Port stuurt deze door naar een pc over IP en daar zet een client applicatie die om naar een virtuele compoort.

Nu zouden wij deze moeten kunnen gebruiken als een keyboard wedge interface. dus niet via hyperterminal of andere, maar als een soort van "keyboard interface". Dus beter gezegd, ze klikken in een webpagina op een invulbox en deze word dan automatisch ingevuld, dit zou ook moeten gelden voor bijvoorbeeld word.

Zijn er mensen die zo iets al hebben gemaakt ? Ik ben geen programeur en bijgevolg ontbreek ik deze functies.

2) Hetzelfde als het eerste maar dat de output naar een SQL database gaat.

hoop dat het kan

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

1) Lijkt me - voor zover ik je verhaaltje begrijp - een erg foute manier om te integreren. Dat wil je niet op UI niveau doen als het absoluut niet nodig is (zoals wanneer er geen andere manier is om het te doen).

2) Is ongeveer de manier waarop je het wilt doen. Maar dat is iets dat zelf geprogrammeerd kan/moet worden ben ik bang. Als het goed is, is er met de N-port een SDK meegeleverd. Je bent zelf geen programmeur maar het is goed te leren, ook kan je evt. iemand in dienst nemen - ik neem aan dat het voor een bedrijf is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:52
Het is eigenlijk voor prive doeleinden, ik heb zo een 6.000 cd-s die ik moet invullen in een database en zou dit doen door eerst de barcode te scannen en deze dan om te zetten naar een database, maar de communicatie gebeurd met een n-port en dat maakt het wat moeilijker!

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
de barcodepennen die ik hier heb gebruikt werken allemaal met een keyboard-aftapper; op het moment van scannen stuurden ze een speciale header, de barcode en een harde ENTER door de keyboardaansluiting naar de PC. Het klinkt alsof jij nu heel erg lastig zit te doen, eerlijk gezegd. Echter signalen van een comport afvangen is nou niet de spannendste klus in bijvoorbeeld visual basic.