[office 2003]berichtregels veranderen van inhoud

Pagina: 1
Acties:

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 22:11
stel ik maak een berichtregel aan om alle mail gedownload van 1 account te verplaatsen naar een map en alle mail van account 2 naar map2 te verplaatsen

als ik dan de dialoogvenstertjes van outlook doorloop dan doet hij dit voor de eerste account perfect.... en hij werkt ook nog eens.
Echter als ik de tweede regel erbij doe dan doet hij het goed... totdat ik op toepassen druk. Dan veranderd hij de account-naam van de tweede regel in de aacount naam van de eerste regel.... echt heel vreemd.

heeft iemand meer hier ook last van?

//edit als ik verschillende accounts gebruik, dan verzet hij alles naar 1 account in de regel dan.....
ik heb eigenlijk drie accounts: een account bij de TUE, planet en bij gmx. Als ik berichtregels maak voor GMX en PLANET dan veranderd hij beide de account naam in TUE... heel raar....

[ Voor 22% gewijzigd door hobbeldebobbel op 11-05-2004 15:12 ]

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• hobbeldebobbel
ik heb inmiddels alle updates geinstaleerd die ik kon instaleren via help>controleren op updates maarhet probleem blijft.

Voor de duidelijkheid heb ik even een tweetal plaatjes gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~ries/loos/1.jpg
dit bovenstaande plaatje is gemaakt net nadat ik de regel pop.planet.nl aangemaakt heb. Let erop dat de toepassen knop nog niet de-activated is.

Afbeeldingslocatie: http://www.stack.nl/~ries/loos/2.jpg
hier heb ik reeds op toepassen gedrukt en op de een of andere wonderbaarlijke wijze verspringt de account naam opeens naar een andere account.

Ik kan hemnou wel weer wijzigen... maar hij springt steeds weer terug....

heeft iemand dit probleem ook gehad?

maar die staat er niet

• hobbeldebobbel
opnieuw instaleren van office 2003 heeft ook geen zin gehad..... heeel vreemd en jammer...

heeft niemand anders dit probleem.... of weet iemand anders waardoor dit kan komen?

maar die staat er niet

Verwijderd

Probeer die eerste regel eens te vervangen...

Dus niet via Account-naam, maar met Bepaalde Woorden In Ontvangers-naam (ja, ik vertaal even, want ik heb OL2003UK). En dan gewoon je volledige mail-adres invullen.

• hobbeldebobbel
maar als er dan bijvoorbeeld een lijst gebruikt wordt, of ik wordt genoemnd in de BCC dan gaat hij er wel mooi doorheen... of niet?

maar die staat er niet

Verwijderd

Is je probleem reeds opgelost?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem.
Ik heb 3 mail accounts van 3 verschillende mail servers.
Voor 1 account heb ik geen problemen maar bij de andere twee?? :')
Als ik de ene als standaard account aanmaak verandert hij de eerste regel van het tweede account naar het eerste account. En andersom.
Niet in beeld, als ik toepassen indruk dan staat het namelijk wel goed, maar als ik de wizard afsluit en opnieuw opstart dan staat de instelling weer verkeerd.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 15:46
Het spijt me voor de kick maar ik kamp met hetzelfde probleem. Hoop dat er iemand met een oplossing is :'(. Bij mij gebeurt precies hetzelfde als bij de TS.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-08 15:46
Niet doen

[ Voor 72% gewijzigd door Lustucru op 07-12-2005 09:23 ]

Pagina: 1