Ik zou graag mijn map 'D:\Making Music' willen beveiliging..........ontoegangkelijk willen maken. Doormiddel van een paswoord of gewoon dat andere accounts op mijn computer geen toegang kunnen krijgen tot deze map.
Ik heb WINDOWS XP PROF SERV pck1. Ik heb drie accounts waarvan 1 met beperkte rechten en twee als beheerder.
Ik heb al:
MICROSOFT SUPPORT GEBELD en DIE WISTEN NIET HOE HET MOEST
of ze zouden me dooverbinden naar een hogere (2de Lijn) voor 15 euro ex BTW + ik moest een credit card hebben...............voor de rest hoef ik natuurlijk niets meer te zeggen.
---------------
Deze computer > D: > rechtermuisknop op map: 'making music' > eigenschappen > delen > DELEN EN BEVEILIGING: LOKAAL:
Daar kan ik niet selecteren: 'Van deze map een persoonlijke map maken'
---------------
In het hulp(F1) prog van Microsoft gezocht naar beveilige en daar vond ik het volgende :
Ga naar de map die je wilt beveiligen en click vervolgens rechtermuisknop > eigenschappen > beveiligen
Die hele TAB bestaat niet eens, Voor zo ver ik weet bestaat die tab alleen in WINDOWS 2000........................en dat moet dus help voorstellen in WINDOWS XP...............tuurlijk......
----------------
----------------
Wat wel kan is mijn hele map verplaatsen naar C:\DOC and SET\ 'profiel naam'
maar ik heb niet voor niets 3 partities gemaakt.
Als er iets GOED fout gaat met je systeem is meestal C: de lul...........dus dat is voor mij geen optie......................
ANY OTHER IDEAS ARE WELCOME
Ik heb WINDOWS XP PROF SERV pck1. Ik heb drie accounts waarvan 1 met beperkte rechten en twee als beheerder.
Ik heb al:
MICROSOFT SUPPORT GEBELD en DIE WISTEN NIET HOE HET MOEST
---------------
Deze computer > D: > rechtermuisknop op map: 'making music' > eigenschappen > delen > DELEN EN BEVEILIGING: LOKAAL:
Daar kan ik niet selecteren: 'Van deze map een persoonlijke map maken'
---------------
In het hulp(F1) prog van Microsoft gezocht naar beveilige en daar vond ik het volgende :
Ga naar de map die je wilt beveiligen en click vervolgens rechtermuisknop > eigenschappen > beveiligen
Die hele TAB bestaat niet eens, Voor zo ver ik weet bestaat die tab alleen in WINDOWS 2000........................en dat moet dus help voorstellen in WINDOWS XP...............tuurlijk......
----------------
----------------
Wat wel kan is mijn hele map verplaatsen naar C:\DOC and SET\ 'profiel naam'
maar ik heb niet voor niets 3 partities gemaakt.
Als er iets GOED fout gaat met je systeem is meestal C: de lul...........dus dat is voor mij geen optie......................
ANY OTHER IDEAS ARE WELCOME