Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

EEN MAP ONTOEGANKELIJK MAKEN IN [XP] PROF

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag mijn map 'D:\Making Music' willen beveiliging..........ontoegangkelijk willen maken. Doormiddel van een paswoord of gewoon dat andere accounts op mijn computer geen toegang kunnen krijgen tot deze map.

Ik heb WINDOWS XP PROF SERV pck1. Ik heb drie accounts waarvan 1 met beperkte rechten en twee als beheerder.

Ik heb al:

MICROSOFT SUPPORT GEBELD en DIE WISTEN NIET HOE HET MOEST :? of ze zouden me dooverbinden naar een hogere (2de Lijn) voor 15 euro ex BTW + ik moest een credit card hebben...............voor de rest hoef ik natuurlijk niets meer te zeggen. :)
---------------

Deze computer > D: > rechtermuisknop op map: 'making music' > eigenschappen > delen > DELEN EN BEVEILIGING: LOKAAL:

Daar kan ik niet selecteren: 'Van deze map een persoonlijke map maken'
---------------

In het hulp(F1) prog van Microsoft gezocht naar beveilige en daar vond ik het volgende :

Ga naar de map die je wilt beveiligen en click vervolgens rechtermuisknop > eigenschappen > beveiligen :?

Die hele TAB bestaat niet eens, Voor zo ver ik weet bestaat die tab alleen in WINDOWS 2000........................en dat moet dus help voorstellen in WINDOWS XP...............tuurlijk......
----------------
----------------
Wat wel kan is mijn hele map verplaatsen naar C:\DOC and SET\ 'profiel naam'
maar ik heb niet voor niets 3 partities gemaakt.

Als er iets GOED fout gaat met je systeem is meestal C: de lul...........dus dat is voor mij geen optie......................

ANY OTHER IDEAS ARE WELCOME

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-11 11:08

André

Analytics dude

MAAK VAN JE SCHIJF EEN NTFS PARTITIE EN STEL DAN DE RECHTEN OP DIE MAP IN.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welkom op GoT :)

Op dit forum hebben we een aantal regels opgesteld waar een topic aan hoort te voldoen. Deze regels maken het jou makkelijker om te onthouden wat je in je topicstart moet zetten, en zijn voor je lezers handig omdat ze weten welke informatie ze kunnen verwachten.

Deze regels worden wat uitgebreider toegelicht in de policy. Ik zal de drie belangrijkste punten er even uitlichten omdat je topic niet helemaal voldoet aan de eisen die we hiervoor opgesteld hebben:

Probeer eerst je probleem zelf op te lossen. Lukt het niet om je probleem op te lossen dan kun je een topic openen op GoT. Zorg dat je duidelijk verteld waar je al op gezocht hebt en waarom het resultaat daarvan jou niet verder heeft geholpen. Hierdoor voorkom je dat we je tips gaan geven die je allang geprobeerd hebt; en dat is natuurlijk niet handig :)

Zorg voor een duidelijke topicstart. Zet hierin duidelijke foutmeldingen die je krijgt en informatie die voor ons handig is om je probleem op te lossen. Zorg er ook voor dat je zinnen in duidelijk Nederlands en goed leesbaar zijn opgesteld.

Kies een duidelijke titel. Dit kan vaak erg lastig zijn; maar kijk toch eerst even naar de rest van de topictitels op het forum. Je zult zien dat je meestal het beste het OS of programma tussen blokhaken kunt zetten en daarachter wat er fout gaat. Een goede topictitel moet jouw probleem meteen duidelijk maken.

KUN JE OOK IN BEGRIJPBAAR NEDERLANDS TIKKEN? NORMAAL HOOFDLETTERGEBRUIK WORDT OOK GEWAARDEERD OP DIT FORUM :) Open even een nieuw topic want deze is onleesbaar :)

[ Voor 88% gewijzigd door Spider.007 op 11-05-2004 14:50 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ze zijn allemaal al NTFS................Ik begrijp ook niet zo goed wat je bedoeld........maar kan het nu ook nog nu ze al NTFS zijn??

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:17

momania

iPhone 30! Bam!

Tweaklogic, welkom op GoT :)

Ik doe dicht topic op slot om de volgende redenen:
Je topic titel schreeuwd, je verhaal heeft veel caps en is bijna niet te lezen... erg onsamenhangend geheel.
Tevens zijn dit soort vragen als vaker langsgekomen op GoT en is hetde bedoeling dat je eerst zelf even goed gaat zoeken of aangeeft welke topics je bijv al hebt gevonden of met welke keywords je hebt gezocht.

Zie voor meer info Windows Operating Systems - Policy
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.